თბილისის კომუნიკაციის სკოლა ბიზნესისთვის
განსაკუთრებული შეთავაზება კომპანიებს, ხუთზე მეტი თანამშრომლის გამოშვების შემთხვევაში. დაგვიკავშირდით
დღეს ციფრულმა პროდუქტებმა ძალიან ბევრი ყოველდღიური საქმე ჩაანაცვლა. იმისათვის, რომ ეს პროდუქტები მაქსიმალურად მორგებული იყოს ადამიანის მოთხოვნებს და უმარტივებდეს ყოველდღიურ საქმიანობას, საჭიროებასთან ერთად აუცილებელიცაა ვიცოდეთ UX პროცესების სწორად წარმართვა.
ეს კურსი მოიცავს UX პროცესების ძირითად კომპონენტებს და ასწავლის იმ თანამედროვე ინსტრუმენტებს, რომელიც ინდუსტრიაში მუშაობს. ლექციების განმავლობაში ღრმად ჩავიხედავთ UX-ის ისეთ თემებში, როგორიცაა – UX კვლევა, დიზაინი, პროტოტიპის შექმნის ინსტრუმენტები და ტექნიკები, მომხმარებლის ტესტირება და შედეგების გაზომვა.
ჩვენი მიზანია სტუდენტებს კურსის გავლის შემდეგ შეეძლოთ UX პროცესის სრულად აღქმა – კვლევის ჩატარებიდან, პროტოტიპების შექმნამდე და გატესტვამდე. ჰქონდეთ მკაფიოდ ჩამოყალიბებული ხედვა, თუ როგორი უნდა იყოს კარგი პროდუქტი და დაინახონ ის არა მხოლოდ თავიანთი თვალთახედვიდან, არამედ ბიზნესის და მომხმარებლის კუთხიდანაც.
პროგრამა გათვლილია დამწყები UX დიზაინერებისთვის, UI დიზაინერებისთვის, გრაფიკული დიზაინერებისთვის და ყველა იმ ადამიანისთვის ვინც მონაწილეობს ციფრული პროდუქტის შექმნაში, უწევს ურთიერთობა პროდუქტის დაგეგმვასთან და UX დიზაინერებთან, განსაკუთრებით კი პროდუქტ მენეჯერებისთვის.
განსაკუთრებული შეთავაზება კომპანიებს, ხუთზე მეტი თანამშრომლის გამოშვების შემთხვევაში. დაგვიკავშირდით