UI/UX დიზაინი

  • 18 ლექცია

  • 54 საათი

  • 9 კვირა

ციფრული პროდუქტი, რომელიც მომხმარებლის საჭიროებებსა და ქცევებს არ ითვალისწინებს, სწრაფად კარგავს კონკურენტუნარიანობას ბაზარზე.

რაც უფრო მეტადაა კომპანია დიზაინზე ორიენტირებული, მით უფრო ერთგული მომხმარებელი ჰყავს - რადგან კარგი დიზაინი ნიშნავს მომხმარებლის პირველ ადგილზე დაყენებას.

დღეს, როცა ჩვენი დროის დიდ ნაწილს ონლაინ გარემოში ვატარებთ, იზრდება მოთხოვნა ისეთ პროდუქტებსა და სერვისებზე, რომლებიც ადამიანებს სხვადასხვა მოწყობილობასთან ურთიერთობას უმარტივებს.

პროგრამის განმავლობაში ვისწავლით ციფრული პროდუქტის დიზაინის სრულ ციკლს, მომხმარებელთა კვლევისა და პრობლემის იდენტიფიცირებიდან ტესტირებასა და პროტოტიპირებამდე. კურსი ფოკუსირებულია Design Thinking-ზე, მოიცავს მომხმარებელზე ორიენტირებულ დიზაინს, UX სტრატეგიას, თანამედროვე UI სისტემებსა და ხელოვნური ინტელექტის ინსტრუმენტების გამოყენებას, რომლებიც უკვე დიზაინ ინდუსტრიის განუყოფელი ნაწილია.

კურსის დასრულების შემდეგ შეგეძლება

დამატებითი უნარები: Figma; FigmaJam; Figma Make; Smart Animate; DesignOps; ChatGPT; UX Research & Testing

  • დაგეგმო და წარმართო დიზაინის სრული პროცესი - კვლევიდან და იუზერ ფლოუს შექმნიდან ვიზუალურ დიზაინამდე, პროტოტიპირებამდე და ტესტირებამდე;

  • გამოიყენო ხელოვნური ინტელექტის ინსტრუმენტები კვლევის, იდეაციის, კონტენტის გენერაციისა და პროტოტიპირების პროცესში;

  • სისტემური აზროვნება - შექმნა დიზაინ ტოკენები, თემატიზაცია და კომპონენტების სტრუქტურა (Figma Tokens, Auto Layout, Variants);

  • ჩაატარო მომხმარებელთა კვლევა და ტესტირება - პერსონების შექმნა, იუზებილიტი ტესტის დაგეგმვა, შედეგების გაანალიზება, და ძირითადი UX მეტრიკების გამოყენება (SUS, NPS);

  • შექმნა ძლიერი ვიზუალური კომპოზიცია - გრიდები, იკონოგრაფია, იმიჯერი;

  • DesignOps პრინციპებით იმუშაო გუნდში და გამოიყენო მონაცემები გადაწყვეტილებების გასაუმჯობესებლად (A/B ტესტები, ანალიტიკა, ინსაითების სინთეზი);

  • კომუნიკაცია და კოლაბორაცია დეველოპერებთან, PO-ებსა და სტეიქჰოლდერებთან.

17 დეკემბერი 1600₾

ოთხ-პარ | 20:00-23:00

გადაანაწილე გადასახადი
TBC განვადება
BOG განვადება

ვისთვის არის კურსი

ნებისმიერი დაინტერესებული ადამიანისთვის

ვისაც სურს თანამედროვე დიზაინის ტექნოლოგიების შესწავლა და პროცესში ხელოვნური ინტელექტის ინსტრუმენტების გამოყენება;

დამწყები დიზაინერებისთვის

ვინც უკვე დაინტერესებულია UI/UX მიმართულებით და სურს მიიღოს პრაქტიკული ცოდნა რეალურ სამუშაო პროცესებზე დაფუძნებით - კვლევიდან პროტოტიპირებამდე.

მარკეტერების, კონტენტ კრეატორებისა და ანტრეპრენერებისთვის

ვინც ქმნის ციფრულ კომუნიკაციას და სურს დიზაინის პრინციპების ინტეგრირება საკუთარ საქმიანობაში - უკეთესი პროდუქტების, კამპანიებისა და მომხმარებლის გამოცდილებისთვის. ვისაც სურს დამოუკიდებლად შექმნას ან გააუმჯობესოს საკუთარი ვებ-საიტისა თუ აპლიკაციის დიზაინი - ეფექტურად და ბიუჯეტურად, თანამედროვე ინსტრუმენტებით.

პროგრამა მოიცავს

კურსდამთავრებულთა კლუბი

ფინალური გამოცდის წარმატებით ჩაბარების შემთხვევაში, კურსდამთავრებული ავტომატურად ირიცხება Alumni Club-ში, შემდეგ კი იღებს წვდომას ექსკლუზიურ ივენთებზე, კონტენტსა და შეთავაზებებზე ჩვენი პარტნიორი კომპანიებიდან.

პრაქტიკული პროექტები

პრაქტიკაზე დაფუძნებული სწავლება, რაშიც იგულისხმება დავალებები / სავარჯიშოები და ინდივიდუალური პროექტი.

ორენოვანი სერტიფიკატი

კურსის წარმატებით დასრულების შემდეგ სტუდენტი მიიღებს ორენოვან სერტიფიკატს.

სილაბუსი

დიზაინი vs. ხელოვნება, და როგორ ქმნის დიზაინი ღირებულებას
Design Thinking და სისტემური აზროვნება
დიზაინერული თვალით ყოველდღიურ პროცესებზე ობზერვაცია
Capstone პროექტისთვის პრობლემების განსაზღვრა
პრაქტიკული დავალება
Agile/Scrum/Kanban
როლები გუნდში (PM, Dev, QA, UX, UI) და ცერემონიები (stand-up, retro, sprint planning)
Design Thinking vs. Double Diamond
UX ფაზები: ემპათია → განსაზღვრა → იდეაცია → პროტოტიპი → ტესტირება
პრაქტიკული დავალება
ინტერვიუს დაგეგმვა და კითხვების დიზაინი
დაკვირვება vs. ვარაუდი
პერსონები და ემპათიის რუკები
AI-ის დახმარებით მომხმარებლის კვლევა
პრაქტიკული დავალება
კვლევიდან ინსაითამდე: სინთეზის ტექნიკები
პრობლემის ფორმულირება & ‘How Might We’ Frameworks
მომხმარებლის მოტივაციის გააზრება Jobs-To-Be-Done მიდგომით
ResearchOps-ის საფუძვლები
სააგენტოს vs. შიდა დიზაინის გუნდის განხვავებები და გამოწვევები
პრაქტიკული დავალება
ინფორმაციის არქიტექტურის საფუძვლები
მომხმარებლის ფლოუები და დავალებების მეპინგი
ბარათების სორტირება (Card Sorting) და იერარქიის პრინციპები
AI-ის გამოყენება ფლოუების ოპტიმიზაციისთვის
პრაქტიკული დავალება

აარჩიე შენთვის სასურველი დრო

ლექტორები

გიორგი ლეჟავა

Product Designer

გიორგი ლეჟავა

Product Designer

გიორგის დიზაინში 10+ წლიანი გამოცდილება აქვს. მისი პორტფოლიო მოიცავს პროექტებს სხვადასხვა სფეროდან: კრეატიული სააგენტო, იქომერსი, ფინტექი და სხვა. ამჟამად ის იკავებს Senior Product Designer-ის პოზიციას საქართველოს ბანკში. მას აქვს მუშაობის გამოცდილება ისეთ საერთაშორისო თუ ადგილობრივ კომპანიებთან, როგორებიც არიან: Mastercard, Coca-Cola, Samsung, Ferrero, H&M, Beko, Tbilisi Mall, Rompetrol, SwissCapital, Mcdonalds. გიორგის აქვს ციფრული სასაჩუქრე ბარათების სტარტაპი - wowchy.ge და მისი მთავარი საქმე არა მარტო ინტერფეისების შექმნა, არამედ მთლიანად მომხმარებლის გამოცდილების ფორმირებაა. ის 2023 წლის Cannes Young Lion Georgia-ს ციფრული კატეგორიის გამარჯვებულიცაა.

Linkedin

ხშირად დასმული კითხვები კურსის შესახებ

A: დიახ, ამ პროგრამაზე სწავლა მაშინაც კი შეგიძლიათ თუ ციფრული პროდუქტის დიზაინის მიმართულებით საბაზისო ცოდნას არ ფლობთ.
A: აუცილებელია, კურსის დაწყებამდე, სტუდენტმა უზრუნველყოს Figma-ს ფასიან ვერსიაზე წვდომა.

Your search Digital Designer did not match any documents

ვერ მიიღე შენთვის საინტერესო ინფორმაცია?

ჩაეწერე უფასო კონსულტაციაზე

შესაძლოა გაინტერესებდეს

რელევანტური რესურსები

იხილე სრულად