TikTok მარკეტინგის 101

  • 10.0 შეფასება

  • 1 საათი

  • 0 სტუდენტი

TikTok  შექმნის დღიდან კრეატორების საყვარელ პლატფორმად და შემოსავლის მთავარ წყაროდ იქცა, რადგან აქ ნებისმიერი ინტერესი შეიძლება აქციო ვიდეო კონტენტად, რომელიც მილიონობით ნახვას, პოპულარობასა, და შემოსავალს მოგიტანს, თუმცა როგორ - სწორედ ამაზე პასუხია წარმატების ფორმულა. 

TikTok განსაკუთრებით აქტუალურია ახალგაზრდებში, თუმცა ყოველდღიურად უფრო და უფრო მეტად იზრდება როგორც აუდიტორიის ასაკი, ისე იმ ბრენდების რიცხი, რომელსაც TikTok-ზე კარგი პოზიციონირება სურს.
კურსის განმავლობაში ისწავლი, როგორ შექმნა ვირუსული TikTok ვიდეო/კონტენტი და როგორ გაზარდო შენი ორგანული აუდიტორია.

კურსის დასრულების შემდეგ შეგეძლება

დამატებითი უნარები: TikTok სცენარის გაწერა; TikTok ვიდეოს შექმნა; ikTok ვიდეოს ანალიტიკა; Creator Studio-ს გამოყენება; Effect House.

  • TikTok ანგარიშის შექმნა, ოპტიმიზაცია და მართვა;

  • TikTok პროფილის სწორი პოზიციონირება;

  • ვირუსული პოტენციალის მქონე ვიდეოების შექმნა;

  • TikTok-ის ალგორითმზე მორგებული კონტენტის შექმნა და განთავსება არხზე;

  • TikTok კონტენტისთვის საჭირო ინსტრუმენტების საბაზისო გამოყენება;

  • კონტენტის ანალიტიკა.

გადაანაწილე გადასახადი
TBC განვადება
BOG განვადება

პროგრამა მოიცავს

Certificate
Marketing Materials
Infinity Access to commschool

ვისთვის არის კურსი

ნებისმიერი ადამიანისთვის

ვისაც სურს, გადადგას პირველი ნაბიჯები TikTok-ზე და გაიგოს, როგორ მუშაობს მისი ალგორითმი.

დამწყები კრეატორებისთვის

ვისაც სურს, თავისი ანგარიშის გამართვა, გამომწერების, ნახვებისა და ჩართულობის გაზრდა, სპონსორების მოზიდვის მიზნით.

მარკეტერებისთვის

ვისაც სურს, შექმნას ვირუსული და ჩამთრევი TikTok, რათა შეძლოს თავისი ბრენდისთვის მაღალი ორგანული ტრეფიკის მოტანა.

სილაბუსი

20 ლექცია
6 ქვიზი
8 ფინალური პროექტი

აარჩიე შენთვის სასურველი დრო

ლექტორები

ეთო მერებაშვილი

Marketing Management

ეთო მერებაშვილი

Marketing Management

ეთოს მარკეტინგის სფეროში მუშაობის 13+ წლიანი გამოცდილება აქვს, რა დროის განმავლობაშიც მისი უშუალო ხელმძღვანელობით 40-ზე მეტი კამპანია განხორციელდა. მისი კარიერა დაიწყო თეგეტა მოტორსში, სადაც სხვადასხვა დროს იკავებდა განსხვავებულ პოზიციას - სოციალური მედიის სპეციალისტიდან მარკეტინგის მენეჯერის პოზიციამდე. მისი გამოცდილება მოიცავს როგორც რითეილის, ასევე B2B მარკეტინგს ქართულ და გლობალურ ბრენდებთან. კარიერის უდიდესი ნაწილი უკავშირდება კომპანია zoommer-ის “ოქროს ხანას”, მის რებრენდინგსა და ყველაზე ხმაურიან კამპანიებს. ბოლო ორი წლის განმავლობაში მუშაობდა როგორც მარკეტინგ კონსულტანტი და კომპანიებს მარკეტინგული სტრატეგიების შემუშავებაში უწევდა დახმარებას. ამჟამად ეთო ჩეხური მარკეტინგული სააგენტოს - SocialSharks-ის GM-ია.

Linkedin

ხშირად დასმული კითხვები კურსის შესახებ

A: კურსის განმავლობაში ისწავლი, როგორ შექმნა ვირუსული TikTok ვიდეო/კონტენტი და როგორ გაზარდო შენი ორგანული აუდიტორია.

Your search Digital Designer did not match any documents

ვერ მიიღე შენთვის საინტერესო ინფორმაცია?

ჩაეწერე უფასო კონსულტაციაზე

Testimonials

10.0 Rate

შესაძლოა გაინტერესებდეს

რელევანტური რესურსები

იხილე სრულად