SEO-ს მიზანია, მომხმარებლებს პროდუქტის ან სერვისის მოძებნისას ჩვენი ბიზნესი მოხვდეს პირველი თვალში, რადგან ტერმინი Top of Mind ციფრულ ერაში Top of Search-ს ნიშნავს. სწორ ორგანულ ტრეფიკს 10-ჯერ მეტი ღირებულების მოტანა შეუძლია, ვიდრე სხვა არხით შემოსულ მომხმარებლებს. დღეს, გლობალურად, ელექტრონული კომერციები ტრეფიკის 39%-ს სწორედ საძიებო სისტემებით აგენერირებენ და ადამიანები მხოლოდ Google-ის საძიებო სისტემაში 3.5 მილიარდ ფრაზას ეძებენ ყოველდღიურად.
კურსის განმავლობაში ვისწავლით ყველა იმ მნიშვნელოვან საკითხს, რომელიც საძიებო სისტემებში მაღალ პოზიციებზე გამოჩენაში დაგვეხმარება. რეალურ მაგალითებზე დაყრდნობით შევაფასებთ საიტების მდგომარეობას, გამოვასწორებთ შეცდომებს, ვისწავლით საიტის ავტორიტეტის ამაღლებას საძიებო სისტემაში და პრაქტიკაში გავიღრმავებთ ცოდნას შედეგების სწორად და ეფექტურად გაზომვისთვის.
კურსის დასრულების შემდეგ შეგეძლება
დამატებითი უნარები: SemRush, GSC, CMS,
-
Keywords-ის კვლევა, Keyword-ზე კონკურენციისა და ძიების intent-ის შეფასება;
-
ვებ-გვერდის ტექნიკური აუდიტი;
-
ვებ-გვერდის ავტორიტეტის აუდიტი და ანალიზი;
-
SEO-თვის საჭირო HTML Tag-ების გაწერა;
-
გვერდებისა და ტექსტების ოპტიმიზაცია საძიებო ფრაზების მიხედვით;
-
თავისუფლად მუშაობა პოპულარულ CMS-ებზე (Webflow, Wordpress, Wix, Shopify…);
-
Backlink-ების მოძიება, Link Building კამპანიების შესრულება;
-
ტექნიკური დავალებების გაწერა და დეველოპერებთან ეფექტური კომუნიკაცია;
-
გვერდის და კონტენტის ბრიფის გაწერა და Content Writer-თან ეფექტური კომუნიკაცია;
-
SEO კამპანიების დაგეგმვა და მართვა;
-
AI-ის ინტეგრაცია SEO-ს მიმართულებით;
-
ყოველდღიური სამუშაოების გაწერა და tracking (GANTT CHART);
-
ავტომატიზირებული რეპორტინგის წარმოება;
-
პოტენციური კლიენტების მოძიება საერთაშორისო ბაზარზე;
ოთხშ-პარ 20:00-23:00
ოთხშ-პარ 20:00-23:00
ვისთვის არის კურსი
ციფრული მარკეტერებისთვის
კურსი განკუთვნილია დამწყები და გამოცდილი ციფრული მარკეტებისთვის, ვისაც სურთ, გაიღრმავონ ცოდნა ამ მიმართულებით.
ბიზნესის მფლობელებისთვის
მცირე და საშუალო ბიზნესის წარმომადგენლებისთვის, რომლებიც თავად მუშაობენ საკუთარი ვებ-გვერდის ოპტიმიზაციაზე.
პროგრამა მოიცავს
კურსდამთავრებულთა კლუბი
ფინალური გამოცდის წარმატებით ჩაბარების შემთხვევაში, კურსდამთავრებული ავტომატურად ირიცხება Alumni Club-ში, შემდეგ კი იღებს წვდომას ექსკლუზიურ ივენთებზე, კონტენტზე და შემოთავაზებებზე ჩვენი პარტნიორი კომპანიებიდან.
პრაქტიკული პროექტები
პრაქტიკაზე დაფუძნებულ სწავლება, რაშიც იგულისხმება დავალებები / სავარჯიშოები და ინდივიდუალური პროექტი.
ორენოვანი სერტიფიკატი
კურსის წარმატებით დასრულების შემდეგ სტუდენტი მიიღებს ორენოვან სერტიფიკატს.
კურსდამთავრებულები
სილაბუსი
.... Tags Header & Footer Internal Link Building SILO Site StructureCanonical TagsText to html ratioSEO BreadcrumbsSocial Integration
აარჩიე შენთვის სასურველი დრო
ლექტორები
ნიკო სამხარაძე
SEO
ნიკო სამხარაძე
SEO
ნიკო მე-6 წელია, რაც ციფრული მარკეტინგის მიმართულებით საქმიანობს. მისი კარიერა დაიწყო კომპანია Alpaca-ში, პირველ SEO-ზე სპეციალიზებულ სააგენტოში საქართველოში, სადაც სხვადასხვა დროს იყო WordPress დეველოპერი, SEO სპეციალისტი, ხელმძღვანელობდა SEO-სა და დეველოპმენტის გუნდებს და იკავებდა კომპანიის COO-ს პოზიციას. ნიკოს პორტფოლიო მოიცავს 20+ პროექტს როგორც ლოკალურ, ისე გლობალურ ბაზარზე – ისეთ ინდუსტრიებში, როგორებიცაა Adtech, Igaming, ტურიზმი, ფინანსური სექტორი, E-commerce, ჯანდაცვა, ონლაინ მედია და სხვ. 2023 წლიდან ნიკო მუშაობს კომპანია Upgaming-ში SEO სპეციალისტად და ციფრული ტრანსფორმაციის სააგენტო Redberry-ში ფრილანს SEO სპეციალისტად. ნიკოს პროექტები მოიცავს საძიებო სისტემების ოპტიმიზაციის ყველა ეტაპს – დამკვეთებთან პირველადი კომუნიკაცია, კვლევა, სტრატეგიის შედგენა და მისი განხორციელება, ტექნიკური და On-page SEO, ლინკბილდინგ კამპანიების წარმოება და დამკვეთის საჭიროებებზე მორგებული რეპორტინგი და ანალიტიკა.
Linkedinხშირად დასმული კითხვები კურსის შესახებ
Your search Digital Designer did not match any documents
ვერ მიიღე შენთვის საინტერესო ინფორმაცია?
ჩაეწერე უფასო კონსულტაციაზეშესაძლოა გაინტერესებდეს
რელევანტური რესურსები
იხილე სრულადSEO-ს ლექტორი, ნიკო სამხარაძე პროფესიის, გამოცდილებისა და მნიშვნელოვანი პროექტების შესახებ
SEO (Search Engine Optimization) არის საძიებო სისტემაში ვებ-გვერდის ოპტიმიზაციის პროცესი. იგი ბიზნესებს ეხმარება, მომხმარებლების საძიებო გვერდზე მოწინავე პოზიციები დაკავებაში, რაც მნიშვნელოვან როლს თამაშობს კომპანიის წარმატებაში. დღეს SEO სპეციალისტი მარკეტინგის სფეროში ერთ-ერთი მაღალშემოსავლიანი პროფესიაა, რომლის დაუფლებაც უკვე Commschool-ში შეგიძლია. ამ ბლოგში გაგაცნობ ნიკო სამხარაძეს, სფეროს წამყვან სპეციალისტს, რომელიც SEO-ს კურსს გაუძღვება. ნიკო მე-6 წელია, რაც ციფრული მარკეტინგის მიმართულებით საქმიანობს. მისი კარიერა დაიწყო კომპანია Alpaca-ში, პირველ SEO-ზე სპეციალიზებულ სააგენტოში საქართველოში, სადაც სხვადასხვა დროს იყო WordPress დეველოპერი, SEO სპეციალისტი, ხელმძღვანელობდა SEO-სა და დეველოპმენტის გუნდებს და იკავებდა კომპანიის COO-ს პოზიციას. ნიკოს პორტფოლიო მოიცავს 20+ პროექტს როგორც ლოკალურ, ისე გლობალურ ბაზარზე - ისეთ ინდუსტრიებში, როგორებიცაა Adtech, Igaming, ტურიზმი, ფინანსური სექტორი, E-commerce, ჯანდაცვა, ონლაინ მედია და სხვ. 2023 წლიდან ნიკო მუშაობს კომპანია Upgaming-ში SEO სპეციალისტად და ციფრული ტრანსფორმაციის სააგენტო Redberry-ში ფრილანს SEO სპეციალისტად. ნიკო გვიყვება რა გზა გაიარა დღევანდელ კარიერამდე და როგორია SEO სპეციალისტის ყოველდღიურობა კარიერის დასაწყისი ჩემი კარიერა დაიწყო, როდესაც 23 წლის ვიყავი. უნივერსიტეტში ვსწავლობდი სამართალმცოდნეობის ფაკულტეტზე, თუმცა ალბათ როგორც მრავალ ჩვენგანს მინდოდა მუშაობა სხვა ინდუსტრიაში გამეგრძელებინა. იმ პერიოდში თითქმის არ მქონდა სამუშაო გამოცდილება, თუმცა ბავშვობიდან ჩემი მთავარი გატაცება წერა იყო. ამიტომაც გადავწყვიტე მარკეტინგის განხრით ქოფირაითერად მეცადა ბედი. ყველაზე მეტად რაც მხიბლავდა ქოფირაითინგში იყო, რომ ტექნიკურად შეზღუდულ მოცემულობაში, სადაც მცირე ტექსტით ისე მიიტანო აუდიტორიამდე კომპანიის ან ბრენდის მესიჯი, რომ დადებითი მათზე დადებითი ზეგავლენა მოახდინო. გამიმართლა და ქოფირაითერად დავიწყე მუშაობა, რაც რეალურად აღმოჩნდა ჩემი კარიერის დასაწყისი. ამან შემდეგი წლების განმავლობაში ბევრი სხვა კარი გამიხსნა. SEO-ს კურსი 16 ლექცია I 48 საათი I 8 კვირა გაეცანი სილაბუსს გზა SEO სპეციალისტობამდე როგორც ვახსენე, ქოფირაითინგი იყო ჩემი პირველი ნაბიჯები კარიერაში. წლების განმავლობაში ვებ-დეველოპმენტში მივიღე გამოცდილება, სადაც ათეულობით პროექტი შემისრულებია და ძალიან კარგი მენტორებისგან ვისწავლე SEO-ც და მახსოვს რამდენად მოხიბლული ვიყავი, როდესაც პირველად გავიაზრე რაოდენ მნიშვნელოვანი, მრავლისმომცველი და საინტერესო მიმართულებაა საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია. გარდა ტექნიკური უნარებისა რაც შევიძინე, უამრავ ადამიანთან, დამკვეთთან, კომპანიასთან კომუნიკაციამ მომცა ისეთი Soft Skill-ები, რაც ნებისმიერ SEO სპეციალისტისთვისან მარკეტერისთვის ერთ-ერთი ყველაზე ძვირფასი შენაძენია. SEO სპეციალისტად მუშაობის ერთ-ერთი ყველაზე დიდი ბენეფიტი არის, რომ გიწევს უამრავ სხვადასხვა იმ დროს შენთვის უცნობ ინდუსტრიასთან მუშაობა და იმისათვის, რომ პროექტი წარმატებული გამოდგეს აუცილებელია შენც შეისწავლო იმ ინდუსტრიის თავისებურებები, რაც საბოლოო ჯამში გძენს მრავალმხრივ ცოდნას. SEO სპეციალისტად მუშაობის ერთ-ერთი ყველაზე დიდი ბენეფიტი არის, რომ გიწევს უამრავ სხვადასხვა იმ დროს შენთვის უცნობ ინდუსტრიასთან მუშაობა და იმისათვის, რომ პროექტი წარმატებული გამოდგეს აუცილებელია შენც შეისწავლო იმ ინდუსტრიის თავისებურებები, რაც საბოლოო ჯამში გძენს მრავალმხრივ ცოდნას. ამჟამად ვმუშაობ კომპანია Upgaming-ში, ძალიან მაგარ გუნდთან ერთად სადაც ვმუშაობთ შიდა პროექტებზე, მათ განვითარებაზე და საძიებო სისტემებში ოპტიმიზაციას, სადაც 6 წლის შემდეგაც ყოველდღე ახალ რაღაცას ვიგებ და ვსწავლობ. თუმცა, SEO პრაქტიკულად ამოუწურავი თემაა და თუ შეწყვეტ სწავლას და ფეხის აყოლას ტენდენციებისთვის აუცილებლად ჩამორჩები. ამიტომაც, ახლა პარალელურად ვსწავლობ პროგრამირებას, რომელიც ჩემთვის იქნება დამატებითი ხელსაწყო, რომლის მორგებასაც შემდგომ შევძლებ SEO პროცესებზე. როგორია SEO სპეციალისტის ტიპური სამუშაო დღე? ჩემი სამუშაო დღე იწყება წინა საღამოს, როდესაც ვგეგმავ მომდევნო დღის სამუშაოებს. თუმცა, რეალურად დილა იწყება Google Search Console-ში პროექტების განახლებული მონაცემების გადავლით. ძალიან სასიამოვნოა შეგრძნებაა, როცა ყოველდღიურად დღეს იწყებ პროექტის პროგრესის ნახვით. თუმცა, არის დღეები როდესაც დადებითი დინამიკის ნაცვლად უარყოფითი დინამიკა გვხვდება, მაგრამ ესეც ძალიან საინტერესოა, ვინაიდან ასეთ დროს ვინიშნავთ და ვიძიებთ რაში შეიძლება იყოს პრობლემა და დღითიდღე მცირედით მაინც ვაუმჯოსებთ პროცესებს. სამსახურში მიმავალ გზაზე ვუსმენ Seth Godin-ის პოდკასტს Akimbo, რომლის ფორმატიც ისეთია, რომ ადმიანში ცნობისმოყვარეობას აღვივებს და გიბიძგებს რომ შექმნა ისეთი პროდუქტი/სერვისი, რომელიც საბოლოო ჯამში კეთილის მომტანი იქნება ადამიანებისთვის როგორც მოგების მხრივ, ისე ზოგადად, რომ მცირედით უკეთესი მაინც გავხადოთ სამყარო. სამსახურში მაქვს ორი რეჟიმი - ერთი, როდესაც ტექნიკური სამუშაოებია გასაკეთებელი, ამ დროს დროის მაქსიმალური ოპტიმიზაციის მიზნით ვიყენებ პომოდოროს ტექნიკას და საკუთარ თავს ვუწესებ გამოწვევას, რომ რაც შეიძლება მეტი მოვასწრო დღის განმავლობაში და საბოლოო ჯამში რაღაც თამაშის სახე აქვს და გამწვანებული To-do ლისთის ყურება ძალიან სასიამოვნოა. მეორე ტიპის დღეები არის - როდესაც ახალი სტრატეგია გვაქვს შესამუშავებელი, ახალი გამოწვევები დასაძლევი და ასეთ დღეებში ძირითადად გუნდთან ერთად ვმსჯელობ რა შეგვიძლია გავაკეთოთ, რა ვარიანტები გვაქვს რომ გავხადოთ ჩვენი საიტი უკეთესი და მოვიფიქროთ გამოსავლები ჩარჩოებს მიღმა. ზუსტად ჩარჩოებს მიღმა აზროვნება და კრეატიული მიდგომები შეიძლება აღმოჩნდეს კატალიზატორი პროექტის წარმატებაში და განსაკუთრებით მიყვარს ასეთი დღეები. წარმატებული პროექტები ჩემი ყველაზე წარმატებული და ამავდროულად საყვარელი პროექტია Georgia.travel ვებ-საიტის SEO ოპტიმიზაცია, რომელმაც საფუძვლიანად დაიკავა ჩემში განსაკუთრებული ადგილი რამდენიმე მიზეზის გამო: ვებ-საიტი რეალურად წარმოადგენს მთავარ ჰაბს უცხოელების თუ ქართველებისთვის, ვისაც სურს რომ მეტი გაიგონ საქართველოზე და მიიღონ ნებისმიერი ინფორმაცია ჩვენს ქვეყანაზე და კულტურაზე. ამიტომაც ძალიან დიდი პატივი იყო ეროვნული მასშტაბის პროექტზე მუშაობა და ჩემი წვლილის შეტანა ქვეყნის პოპულარიზაციაში. ასევე, პროექტი იყო საკმაოდ მასშტაბური, რა დროსაც ერთობლივი მუშაობა მომიწია 4 კომპანიასთან, რომლებიც სხვადასხვა პროფილებით იყვნენ ჩართულები პროექტში და მქონდა კომუნიკაცია ბევრ დარგის სპეციალისტთან, რომლებისგანაც ბევრი რამე შევისწავლე. ასევე, პროექტის მასშტაბურობიდან გამომდინარე აუცილებელი იყო ოპტიმალური გამოსავლების ძიება, რესურსების სწორად განაწილება და პროექტის ყველა პროცესზე პულსზე ხელის ჭერა, რაც ძალიან საინტერესო გამოცდილება აღმოჩნდა. საბოლოო ჯამში შრომამ ნაყოფი გამოიღო და ვებ-საიტს დღეისთვის აქვს დაახლოებით 1000%-იანი ზრდა ტრაფიკის მხრივ და ყოველთვიურად ასიათასობით ადამიანი სტუმრობს ვებგვერდზე მსოფლიოს ნებისმიერი წერტილიდან. უცხოურ პროექტს რაც შეეხება, ერთ-ერთი ყველაზე საინტერესო პროექტია, რომელზეც ამჟამადაც ვმუშაობ კომპანია Lineate-თან ერთად. ინდუსტრია, სადაც ლინეითი ოპერირებს ჩემთვის სრულიად ახალია და ძალიან დიდი სიამოვნებაა გაეცნო ახალ სფეროს სიღრმისეულად და მიიღო ახალი გამოწვევები. რეკომენდაციები: სფეროზე სიახლეების გასაცნობად აქტიურად ვიყენებ ვებ-საიტებს, რომლებიც ერთ-ერთი ყველაზე ავტორიტეტულები არიან SEO სფეროში: Search Engine Journal და Search Engine Roundtable. ასევე, ინფორმაციას ბრაუზერის პირად Newsfeed-ში ვეცნობი (გუგლმა უკეთ იცის რას მინდა რომ ვკითხულობდე. ჰაჰა) ასევე ძალიან აქტიურად ვიყენებ Reddit-ს და SEO თემატიკაზე არსებულ Subreddit-ებს, სადაც სფეროში მოღვაწე რეალური ადამიანებისგან ვიგებ რაღაც ახალს, ვკითხულობ საინტერესო მოსაზრებებს სტრატეგიებზე, ვეცნობი ქეის სთადებს და ა.შ. Search Engine Journal დამატებით, ჩემი სოციალურ ქსელებში სქროლვა, მთლად უსარგებლო რომ არ იყოს აქტიურად ვადევნებ თვალყურს როგორც ქართულ, ისე უცხოურ SEO თემატიკაზე არსებულ FB ჯგუფებს. ასე რომ, თუ ხარ დამწყები ან გამოცდილი ციფრული მარკეტერი და გსურს, გაიღრმაო ცოდნა SEO-ს მიმართულებით სფეროს სპეციალისტი ლექტორების დახმარებით, ეს კურსი შენთვისაა. შემოგვიერთდი Commschool-ში! გაიგე მეტი კურსის შესახებ 1 400 ₾ რას იწავლი სტრატეგიული გეგმის შემუშავება და განხორციელება; ბრენდის იდენტობის განსაზღვრა და მართვა, რებრენდინგი; ბაზრის კვლევის შედეგების რეალურ სცენარებში გამოყენება - კვლევის დაგეგმვა და მიღებული ინსაითების თარგმნა ეფექტური შედეგების მისაღებად; ბიუჯეტის მენეჯმენტი და რესურსების ეფექტურად გადანაწილება; მარკეტინგის ძირითადი მეტრიკების გამოყენება; სააგენტოს შერჩევის პროცესის ჩატარება და კრეატიულ გუნდთან ეფექტური კომუნიკაცია კამპანიის დაგეგმვა და მისი შეფასება; გუნდის წევრებთან, სხვა დეპარტამენტებთან და მენეჯმენტთან სწორი კომუნიკაცია; მარკეტინგის მენეჯმენტი კურსი განკუთვნილია... 13 ლექცია 39 საათი 1 300 ₾ რას იწავლი Keywords-ის კვლევა, Keyword-ზე კონკურენციისა და ძიების intent-ის შეფასება; ვებ-გვერდის ტექნიკური აუდიტი; ვებ-გვერდის ავტორიტეტის აუდიტი და ანალიზი; SEO-თვის საჭირო HTML Tag-ების გაწერა; გვერდებისა და ტექსტების ოპტიმიზაცია საძიებო ფრაზების მიხედვით; თავისუფლად მუშაობა პოპულარულ CMS-ებზე (Webflow, Wordpress, Wix, Shopify…); Backlink-ების მოძიება, Link Building კამპანიების შესრულება; ტექნიკური დავალებების გაწერა და დეველოპერებთან ეფექტური კომუნიკაცია; გვერდის და კონტენტის ბრიფის გაწერა და Content Writer-თან ეფექტური კომუნიკაცია; SEO კამპანიების დაგეგმვა და მართვა; AI-ის ინტეგრაცია SEO-ს მიმართულებით; ყოველდღიური სამუშაოების გაწერა და tracking (GANTT CHART); ავტომატიზირებული რეპორტინგის წარმოება; პოტენციური კლიენტების მოძიება საერთაშორისო ბაზარზე; SEO კურსი განკუთვნილია დამწყები და... 16 ლექცია 48 საათი 1 200 ₾ რას იწავლი როგორ იმუშაო ეფექტურად, სწრაფად როგორ დაგეგმო და აღასრულო კონტენტ კამპანია როგორ დაგეგმო გადაღება როგორ მოიფიქრო რა სჭირდება ბრენდს როგორ განსაზღვრო და ეურთიერთო შენს აუდიტორიას განსაზღვრო რა დროს, როგორი კონტენტია საჭირო კონტენტ მარკეტინგი ვისაც აქვს საკუთარი ბრენდი ან... 14 ლექცია 42 საათი 1 300 ₾ რას იწავლი სარეკლამო სტრატეგიის შედგენას სამიზნე აუდიტორიის ეფექტურად განსაზღვრას ბიუჯეტირებასა და შეზღუდული რესურსების ოპტიმალურად გამოყენებას რეკლამირებას ყველაზე დიდ პლატფორმებზე სარეკლამო ხელსაწყოების დამოუკიდებლად დანერგვას და გამოყენებას ეფექტურობის გაზომვასა და ოპტიმიზაციას გაშვებული სარეკლამო კამპანიების სწორ მონიტორინგს და რეპორტინგს (tracking & reporting VIA data studio) ციფრული რეკლამირება ნებისმიერი ადამიანისთვის, ვისაც... 14 ლექცია 42 საათი
რა არის და როგორ მუშაობს საიძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია / SEO?
საძიებო სისტემებს ყოველდღიურად უამრავი ადამიანი სხვადასხვა მიზნით იყენებს. მათი დიდი ნაწილი კი პოტენციური მომხმარებლები არიან. ამიტომ, თუ ბრენდი საძიებო სისტემის შედეგების გვერდზე მაღალ პოზიციებს იკავებს, მისი ხილვადობა იზრდება. სწორედ ეს განაპირობებს SEO-ს, საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციის, მნიშვნელობას, რომელიც დღევანდელ ციფრულ სამყაროში ერთ-ერთ წამყვან როლს ასრულებს კომპანიის ცნობადობის ამაღლებაში.რა არის და როგორ მუშაობს SEO? ამ კითხვაზე პასუხს აქ იპოვი. Commschool-ის ლექტორი, ნიკო სამხარაძე მოგიყვება, როგორ აქციო ბიზნესი წარმატებულად საძიებო სისტემების ოპტიმიზაციის გზით. ნიკო სფეროს ერთ-ერთი წამყვანი სპეციალისტია, 5 წელზე მეტი გამოცდილებით SEO-ს მიმართულებით. მისი პორტფოლიო 20+ პროექტს მოიცავს როგორც ლოკალურ, ისე გლობალურ ბაზარზე ისეთ ინდუსტრიებში, როგორებიცაა Adtech, Igaming, ტურიზმი, ფინანსური სექტორი, E-commerce, ჯანდაცვა, ონლაინ მედია და სხვ. ამჟამად, ნიკო კომპანია Upgaming-ში SEO სპეციალისტად, ხოლო ციფრული ტრანსფორმაციის სააგენტო Redberry-ში ფრილანს SEO სპეციალისტად მუშაობს. გაეცანი ბლოგს ნიკოს შესახებ SEO არის პრაქტიკა, რომლის მეშვეობითაც საძიებო სისტემებში ვებ-გვერდის პოზიციების გაუმჯობესების გზით იზრდება მისი ტრაფიკი როგორც ხარისხობრივად, ისე რაოდენობრივად. სამუშაოების ციკლი შემდეგი ეტაპებისგან შედგება:ვებ-გვერდის SEO აუდიტისაძიებო სიტყვების კვლევაკონკურენტების კვლევაSEO სტრატეგიის განსაზღვრატექნიკური SEOOn-Page SEOOff-Page SEOრეპორტინგიგამეორება რა ფაქტორები განაპირობებს ვებ-გვერდის პოზიციას საძიებო სისტემის შედეგებში? ოფიციალურად, Google-ს გააჩნია 200-ზე მეტი ფაქტორი, რომელთა მიხედვითაც განსაზღვრავს ვებ-გვერდების პოზიციას საძიებო სისტემების შედეგების გვერდზე. თუმცა, შესაძლოა, მათი რიცხვი ბევრად მეტი იყოს. სინამდვილეში, Google-ის ალგორითმის კოდი დახურულია და ყველასთვის ხელმიუწვდომელია. დახურულობის მიზეზი კი ისაა, რომ წინააღმდეგ შემთხვევაში, ადამიანები ამ ცოდნას ბოროტად გამოიყენებდნენ და Google ერთ დიდ spam ვებ-გვერდად გადაიქცეოდა. თუმცა, საინტერესოა, რომ 2022 წელს Yandex-ის საძიებო სისტემების ე.წ. Ranking Factors-ის შესახებ ინფორმაციამ გაჟონა. მასთან ნებისმიერ ადამიანს ჰქონდა წვდომა. აღმოჩნდა, რომ ასეთი ზეგავლენის მომხდენი ფაქტორი 1922 იყო; ანუ 1922 ფაქტორი, რომელთა მიხედვითაც ალგორითმი აფასებდა ვებ-გვერდის “ავ-კარგიანობას”, რაც საკმაოდ ბევრია. მაგალითისთვის, ზეგავლენის მომხდენ ერთ-ერთ ფაქტორად ითვლება ვებ-გვერდის დომენის ასაკი, ანუ თუ რამდენი ხანია, რაც ესა თუ ის ვებ-გვერდი უწყვეტად ფუნქციონირებს და არსებობს ვებ-სივრცეში. SEO-ს კურსი დაიწყე სწავლა 30 აპრილიდან იხილე სრულად სინამდვილეში, SEO სპეციალისტს ყველა ამ ინფორმაციის დაზეპირება არ სჭირდება. სრულიად საკმარისია, იცოდეს ის ფუნდამენტური ფაქტორები, რომლებიც ყველაზე მნიშვნელოვანია. ესენია:ხარისხიანი, უნიკალური და ღირებული კონტენტი ვებ-გვერდზე;სწრაფი და მომხმარებლის გამოცდილებაზე ორიენტირებული ვებ-გვერდი;ხარისხიანი, ორგანული სიგნალები სხვა საიტებიდან ჩვენს ვებ-გვერდზე;უსაფრთხო ვებ-გვერდი, საიდანაც მომხმარებლის პირადი ინფორმაცია არ გაიჟონება. რატომ არის მნიშვნელოვანი საძიებო სიტყვების კვლევა? როგორც ნიკო აღნიშნავს, საძიებო სიტყვების კვლევა, იგივე Keyword Research, ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი ეტაპია SEO სტრატეგიის დაგეგმვის პროცესში და მისი განხორციელებისას. რეალურად, იგი პირველი ეტაპია პროექტზე მუშაობის დაწყებისას. შედარებისთვის, ისევე, როგორც ბნელ ოთახში შესვლისას პირველად შუქს ვანთებთ, Keyword Research-საც მსგავსი ეფექტი აქვს.მხოლოდ და მხოლოდ სწორად წარმოებული საძიებო სიტყვების კვლევის შედეგად არის შესაძლებელი სწორი ორიენტირის აღება პროექტზე და სასურველი შედეგების მიღება. წინააღმდეგ შემთხვევაში, შეიძლება ვებ-გვერდი ტოპ პოზიციებზე აღმოვჩნდეს ისეთ საძიებო სიტყვებზე, რომლებიც არარელევანტურია და ჰქონდეს უხარისხო ტრაფიკი, რომელიც არ დაკონვერტირდება.მაგალითად, ვთქვათ, ბრიტანეთში გვაქვს ონლაინ მაღაზია, სადაც ვყიდით ჩიფსებს და ჩვენს მთავარ საძიებო სიტყვად განვსაზღვრეთ “Potato Chips”-ს. ეს სიტყვა ბრიტანულ ინგლისურში "კარტოფილ ფრის" გულისხმობს და არა "ჩიფსს" (სწორი იქნებოდა Crisps). თუ ჩვენი ვებ-გვერდი ტოპ პოზიციებზე ამ სიტყვაზე აღმოჩნდება, მივიღებთ ვიზიტორებს, რომლებიც რეალურად ეძებენ კარტოფილ ფრის, ხოლო ჩვენ ჩიფსებს ვთავაზობთ. ამ მეთოდით კი ბევრ ჩიფსს ნამდვილად ვერ გავყიდით. როგორ შევიმუშაოთ წარმატებული SEO კამპანია? ნიკოს აზრით, კონკურენტების ანალიზი და მუდმივი მცდელობა, მომხმარებლებს კონკურენტზე უკეთესი მომსახურება თუ პროდუქტი შეთავაზო, წარმატებული SEO-ს ერთ-ერთი ამომავალი წერტილია. პროექტზე მუშაობისას კონკურენტების ვებ-გვერდების პულსზე ხელი მუდამ უნდა გედოს. SEO სპეციალისეტები ცდილობენ, მათზე ხარისხიანი, უკეთესი კონტენტი შექმნან და მომხმარებელს მათზე უკეთესი გამოცდილება შეუქმნან. იმისთვის, რომ კონკურენტებს თვალი ეფექტურად ადევნო, შესაბამისი ხელსაწყოები არსებობს. მაგალითისთვის, Ahrefs და Semrush. SEO წარმატების გასაზომად მნიშვნელოვანია, რომ პროექტის დასაწყისშივე დამკვეთს შეუთანხმდე, ან თავად განსაზღვრო, თუ რა იქნება KPI-ები. როგორც წესი, მთავარი მიზანი არის კონვერტაციების გაზრდა. ეს შეიძლება იყოს გაყიდული პროდუქცია, შეძენილი მომსახურება, მეტი რეგულარული მკითხველი ახალი ამბების ვებ-გვერდზე, მეტი მსმენელი პოდკასტზე და ა.შ. კონვერტაციების მისაღებად კი მნიშვნელოვანია, რომ ვებ-გვერდი რელევანტურ საძიებო სიტყვებზე აღმოჩნდეს ტოპ პოზიციებზე და ჰქონდეს გაზრდილი ორგანული ტრაფიკი. წარმატების საზომად ყველაზე კარგი მეთოდია, აიღო მთავარი საზომები (Clicks, Impressions, CTR) და ერთმანეთს მიმდინარე და წინა პერიოდები შეადარო. დააკვირდე, როგორი დინამიკაა საერთო ზრდის მიხედვით და ინდივიდუალურად Keyword-ების მიხედვით. ინსტრუმენტებად კი Google Analytics და Google Search Console სრულიად საკმარისია, რომ ზუსტად იცოდე, სად ხარ და რაში გჭირდება გაუმჯობესება. თუ ყველა მნიშვნელოვან საძიებო სიტყვაზე პირველ ადგილზე ვართ, ვულოცავთ ჩვენს თავებს და ვიწყებთ ახალი საძიებო სიტყვების ძიებას, ახალ შესაძლებლობებს, რომ განვვითარდეთ ჩვენც და განვავითაროთ ბიზნესი. SEO vs AI Is SEO dead in 2023? ნიკოს პასუხი მარტივია - არა. იქამდე, სანამ Google-ის მთავარი შემოსავლის წყარო საძიებო სისტემაში არსებული რეკლამებია, SEO-ს არაფერი ემუქრება. ფაქტები რომ მოვიშველიოთ, 2023 წლის Q4-ში Google-ის შემოსავალმა შეადგინა $86.31 მილიარდი დოლარი. აქედან შემოსვლის 76% საძიებო სისტემებში გაშვებული რეკლამებიდან მოდიოდა, რაც, თავის მხრივ, 12.7%-იანი ზრდაა წინა წელთან შედარებით.რაც შეეხება ხელოვნურ ინტელექტს, ნიკოს აზრი ასეთია: გავრცელებული ე.წ. Generative AI ტიპის ხელოვნურ ინტელექტებს ესაჭიროებათ რეალური ინფორმაცია, ბაზები, მასალები, საიდანაც შეძლებენ სწავლას, განვითარებას და ჩვენთვის დამაკმაყოფილებელი შედეგების დაგენერირებას. ძირითად შემთხვევებში ხელოვნური ინტელექტის “სასწავლო მასალა” ვებ-სივრცეში განთავსებული ვებ-გვერდებია. ცხოვრებაც არ არის სტატიკური და ყოველდღიურად უამრავი ახალი რაღაც ხდება ჩვენ გარშემო, რომელთა ლუსტრირებაც შემდგომ ვებ-სივრცეში ხდება. შესაბამისად, კარგი ვებ-გვერდი მხოლოდ მისასალმებელია ხელოვნური ინტელექტისთვის. SEO სპეციალისტების მიზანიც ეს უნდა იყოს - ვებ-გვერდზე ისეთი ტიპის კონტენტი არსებობდეს, რომლისგანაც სარგებელს მიიღებს როგორც მომხმარებელი, ასევე ხელოვნური ინტელექტი. დღეს SEO სპეციალისტი ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი და მაღალანაზღაურებადი პროფესიაა. ამიტომ, თუ ახალი გამოწვევებისთვის მზად ხარ, SEO-ს კურსი შენთვისაა. გაიგე მეტი პროგრამის შესახებ და შემოგვიერთდი Commschool-ში! გაიგე მეტი კურსის შესახებ
გახდი SEO სპეციალისტი : გზამკვლევი კარიერაში
შენთვის სასურველი სერვისის ძიებისას, ალბათ, ხშირად მიგიმართავს Google პლატფორმისთვის. საძიებო გვერდზე სხვადასხვა ვებ-გვერდისთვის პრიორიტეტების მინიჭებასა და მათი გარკვეული თანმიმდევრობით დალაგებას SEO (Search Engine Optimization) განაპირობებს. საძიებო სისტემების ოპტიმიზაცია ეხმარება ბიზნესებს, სხვადასხვა კრიტერიუმების დაკმაყოფილებით, მომხმარებლებისთვის მისი პროდუქტი მარტივად ხელმისაწვდომი გახადოს. უფრო კონკრეტულად კი, სამიზნე აუდიტორიის საძიებო შედეგების გვერდზე მაღალი პოზიციების დაკავება და ამით მათი სერვისების პოპულარიზაციას შეუწყოს ხელი. გაინტერესებს, როგორ მუშაობს Google ალგორითმი, როგორ არის შესაძლებელი SEO-ს გამოყენება ბიზნესის წარმატებისთვის და როგორ აქციო ეს საქმე მაღალშემოსავლიან პროფესიად? მაშინ გაეცანი ბლოგს და გაიგე, როგორ გახდე წარმატებული SEO სპეციალისტი. 1. ისწავლე SEO-ს საფუძვლები იცოდი, რომ ადამიანების ონლაინ გამოცდილების 93% ძიებითა და საძიებო სისტემით იწყება? ერთ-ერთმა კვლევამ ისიც აჩვენა, რომ შედეგების გვერდზე ნაჩვენებ პირველივე ვებ-გვერდზე მომხმარებლის გადასვლის სიხშირე 30%-ია, ხოლო მეხუთე პოზიციაზე კი 4%. მე-9 ადგილზე არსებულ ვებ-გვერდის გახსნის შანსი კი მხოლოდ 1%-ია. შესაბამისად, ამ განლაგებას საკმაოდ დიდი მატერიალური გავლენა შეიძლება ჰქონდეს კომპანიის წარმატებისთვის. სწორედ ამიტომ არის მნიშვნელოვანი, რომ ბიზნესის სექტორში დასაქმებულებს კარგად ჰქონდეთ შესწავლილი SEO და მისი მუშაობის ძირითადი პრინციპები. დღეს არაერთი კომპანია ცდილობს, რომ საძიებო სისტემებში მაღალი პოზიციები დაიკავოს. შესაბამისად, იზრდება მოთხოვნა SEO სპეციალისტებზე. მართალია, ამ პოზიციის დასაკავებლად ნაკლებად მოითხოვება დიპლომი, მაგრამ აუცილებელია ერთ ან რამდენიმე SEO ხელსაწყოს გამოყენების ცოდნა. საძიებო სისტემები, განსაკუთრებით კი, Google მუდმივად ვითარდება და აუმჯობესებს ტექნიკებს, რომლებიც მომხმარებლებს რელევანტური შედეგების მოძიებაში ეხმარება. შესაბამისად, SEO სპეციალისტებიც უნდა მოერგონ ცვლილებებს და აითვისონ ახალი მეთოდები და უნარები, რათა მიაღწიონ სასურველ მიზანს. როგორც ხედავ, ეს სფერო სიურპრიზებითა და სიახლეებით სავსეა. ალბათ, გაგიჩნდა კითხვა, საიდან უნდა დაიწყო სწავლა? დღეს არაერთი ონლაინ კურსი არსებობს, რომელიც კარგი ვარიანტია SEO საფუძვლების გასაცნობად. აქვე ახალ ამბავსაც გეტყვი - ამის შესაძლებლობა უკვე Commschool-ში გექნება. SEO კურსის ფარგლებში შეისწავლი ყველა იმ მნიშვნელოვან საკითხს, რომელიც კომპანიას საძიებო სისტემებში მაღალ პოზიციებზე გამოჩენაში ეხმარება. დარგის პროფესიონალ ლექტორთან ერთად, რეალურ მაგალითებზე დაყრდნობით, შეაფასებ ვებ-გვერდის მდგომარეობას, გამოასწორებ შეცდომებს, ისწავლი მისი ავტორიტეტის ამაღლებას საძიებო სისტემაში. პრაქტიკული სავარჯიშოებისა და ფინალური პროექტის საშუალებით კი გაიღრმავებ ცოდნას შედეგების სწორად და ეფექტურად გაზომვისთვის. 2. ისწავლე მთავარი SEO ხელსაწყოების გამოყენება არსებობს არაერთი SEO ხელსაწყო, რომელიც ვებ-გვერდის ანალიზში, კონტენტის შექმნასა და მის გაუმჯობესებაში გეხმარება. ასეთია, მაგალითად, Google Ads, Microsoft Advertising, ასევე სოციალური მედიის არხები, სადაც განათავსებ კონტენტს. არსებობს ისეთი პლატფორმებიც, რომლებიც გეხმარება ანალიზის გაკეთებაში: Google Analytics, Google Trends. იმისთვის, რომ შეძლო SEO ხელსაწყოებისგან მაქსიმალური სარგებლის მიღება, პირველ რიგში, კარგად უნდა ერკვეოდე, როგორ მუშაობს საძიებო სისტემები. ოპტიმიზაციისთვის ერთ-ერთი საჭირო კომპონენტი კონტენტის შესაბამისი საკვანძო სიტყვებისა და ფრაზების შემუშავებაა. ეს დაგჭირდება როგორც ბლოგის წერისას, ასევე ვებ-გვერდზე განთავსებული პროდუქტებისთვის აღწერების დასამატებლად. საკვანძო ტერმინების კვლევასა და კონტენტის შექმნაში სხვა ხელსაწყოების დაგეხმარება: Ahrefs, Linkio, Alexa, SEMRush, Serpstat, Google Keyword Planner. ზოგიერთი მათგანი აერთიანებს მრავალ განსხვავებულ მექანიზმს, რაც შესაძლებლობას გაძლევს, ერთ პლატფორმაზე იმუშაო პროდუქტის ოპტიმიზაციაზე. მაგალითად, Ahrefs-ის გამოყენებით შეძლებ რელევანტური საკვანძო სიტყვების მოძიებას, ვებ-გვერდის განლაგების შემოწმებას, კონკურენტი პლატფორმების კონტენტის გაანალიზებას და რა თქმა უნდა, SEO ოპტიმიზაციას. გაიგე მეტი SEO-ს კურსის შესახებ 3. განივითარე და გაიუმჯობესე SEO უნარები ციფრული ხელსაწყოების გამოყენების სწავლა არის საფუძველი, რომელზეც შემდგომ შენი, როგორც SEO სპეციალისტის კარიერა შენდება. ამ ეტაპის შემდეგ კი შენი SEO უნარების განვითარებაზე უნდა იზრუნო. ამაში იგულისხმება არა მხოლოდ ტექნიკური, არამედ რბილი უნარებიც, როგორებიცაა სტრატეგიული და კრიტიკული აზროვნება, ვერბალური კომუნიკაცია, ორგანიზება. ამ უნარების გასავითარებლად საუკეთესო საშუალება პრაქტიკაა. შექმენი საკუთარი SEO კამპანიები, გამოცადე სხვადასხვა მეთოდები და გაიგე, რომელი მუშაობს და რომელი - არა. საუკეთესო გზა იქნება SEO-ს ტექნიკური მიმართულებით მუშაობა - ვებ-გვერდის ტექნიკური მხარის გარდაქმნა მისი პოზიციების გასაუმჯობესებლად. ეს მოიცავს indexing-ს, rendering-ს და ვებ-გვერდის არქიტექტურას. ამ კომპონენტებზე მუშაობით შესაძლებელი ხდება, რომ პლატფორმა სწრაფად და მარტივად აღმოაჩინონ და შეისწავლონ ე. წ. web crawler-ებმა. შენი პრაქტიკული გამოცდილება უფრო მრავალფეროვანი გახდება, თუკი მუდმივად ახალ და განსხვავებულ მეთოდებზე იმუშავებ და დააკვირდები მათ შედეგებს. გარდა ამისა, აუცილებელია, რომ გქონდეს კარგად განვითარებული კომუნიკაციის უნარი. SEO სპეციალისტების ყოველდღიური საქმიანობა გუნდთან ერთად მუშაობას მოიცავს. ასევე, მნიშვნელოვანია წერის უნარიც, რადგან ბლოგის ან კონტენტის სხვა კომპონენტების საბოლოო ვარიანტის, სათაურებისა თუ აბსტრაქტების შექმნაში მიიღებ მონაწილეობას მათი ოპტიმიზაციის მიზნით. 4. შექმენი შენი პორტფოლიო გარდა პრაქტიკული გამოცდილების მიღებისა, შენ მიერ ნამუშევარი SEO პროექტებისა და კამპანიების გამოყენება პროფესიონალური პორტფოლიოს შესაქმნელადაც შეგიძლია. ეს კომპონენტი სამსახურის ძიებისას ყველაზე მნიშვნელოვანია, რადგან კარგად წარმოაჩენს შენს ცოდნასა და უნარებს. გასათვალისწინებელია ისიც, რომ პორტფოლიოში აჩვენო არა მხოლოდ დასრულებული ვებ-გვერდი, არამედ ის პროცესი, რომელიც საბოლოო პროდუქტის მიღებამდე გაიარე. სწორედ აქ გამოჩნდება შენი ძიების, ანალიზის, დაგეგმვისა და სტრატეგიული აზროვნების უნარი. ამის მიღწევა ორგვარად შეგიძლია. პირველი გზა არის იმის ჩვენება, თუ რა ეტაპები გაიარე საბოლოო შედეგების მისაღებად. ამისთვის შეიძლება ერთ-ერთი პროექტის მაგალითის სახით გამოყენება. აჩვენე, რა კურსები გაიარე, SEO ტექნიკები და სტრატეგიები, რომლებიც გამოიყენე, რა გამოწვევებს შეხვდი და როგორ მოაგვარე ისინი. თითოეული დეტალი მოჰყვება ამბავს შენი ცოდნის, გამოცდილებისა და უნარ-ჩვევების შესახებ. მეორე მხრივ, პორტფოლიო შეგიძლია მონაცემებით შეავსო. სტატისტიკა ყველაზე კარგად გამოკვეთს იმ შედეგებს, რომლებსაც პროექტის განხორციელების შემდეგ მიაღწიე. გამოიყენე არსებითი მნიშვნელობის მონაცემები, რომლებიც ნათლად უჩვენებს SEO პროექტის წარმატებას: ვებ-გვერდის ვიზიტორთა რაოდენობის ზრდა, საძიებო გვერდზე პოზიციის ამაღლება და სხვა გაზომვადი შედეგები. ეს რიცხვები წარმოადგინე ლამაზი სურათებით, გრაფიკებითა და ცხრილებით. 5. იმუშავე საკუთარი ვებ-გვერდის ოპტიმიზაციაზე იმისთვის, რომ საუკეთესოდ წარადგინო შენი, როგორც SEO სპეციალისტის, უნარები, აქტიურად იმუშავე საკუთარი ვებ-გვერდის ოპტიმიზაციაზე. ეს დაგეხმარება პოტენციური დამსაქმებლების მოძიებაში. მნიშვნელოვანია ამ სფეროში დასაქმებულ სხვა ადამიანებთან კავშირიც, ასევე, სხვა პლატფორმების კონტენტზე მუშაობა. ეს შეგიძლია გამოიყენო შენი აუდიტორიის გაზრდასა და ვებ-გვერდის პოპულარიზაციაში დიდ როლს ითამაშებს. გარდა ამისა, გაზრდი შენს სოციალურ კავშირებს, რაც ახალი შესაძლებლობებისკენ გაგიხსნის გზას. როგორც უკვე გითხარი, Commschool-ში უკვე შეგიძლია ისწავლო SEO და მიღებული ცოდნა და გამოცდილება ყოველდღიურ საქმიანობაში გამოიყენო. კურსი პრაქტიკულ სწავლებაზეა დაფუძნებული, რაც სხვადასხვა ტიპის სავარჯიშოსა და ფინალურ პროექტს მოიცავს, რაც შემდგომში მრავალფეროვანი პორტფოლიოს შექმნაში დაგეხმარება. გარდა ამისა, აქ კარიერულ მხარდაჭერასაც მიიღებ და წვდომა გექნება ექსკლუზიურ სამუშაო შეთავაზებებსა და სტაჟირებებზე. ასე რომ, შენი გზა წარმატებულ SEO სპეციალისტობამდე სწორედ Commschool-ში შეგიძლია დაიწყო. დაინტერესდი SEO სპეციალისტის პროფესიით? მაშინ, გადადგი პირველი ნაბიჯი და გაიგე მეტი კურსის შესახებ! გაეცანი SEO-ს კურსის სილაბუსსა და დეტალებს 1 400 ₾ რას იწავლი სტრატეგიული გეგმის შემუშავება და განხორციელება; ბრენდის იდენტობის განსაზღვრა და მართვა, რებრენდინგი; ბაზრის კვლევის შედეგების რეალურ სცენარებში გამოყენება - კვლევის დაგეგმვა და მიღებული ინსაითების თარგმნა ეფექტური შედეგების მისაღებად; ბიუჯეტის მენეჯმენტი და რესურსების ეფექტურად გადანაწილება; მარკეტინგის ძირითადი მეტრიკების გამოყენება; სააგენტოს შერჩევის პროცესის ჩატარება და კრეატიულ გუნდთან ეფექტური კომუნიკაცია კამპანიის დაგეგმვა და მისი შეფასება; გუნდის წევრებთან, სხვა დეპარტამენტებთან და მენეჯმენტთან სწორი კომუნიკაცია; მარკეტინგის მენეჯმენტი კურსი განკუთვნილია... 13 ლექცია 39 საათი 1 400 ₾ რას იწავლი მონაცემების ინტერპრეტაცია სწორი დასკვნების გამოსატანად; მონაცემების გამოყენება მარკეტინგული სტრატეგიებისა და ტაქტიკების შემუშავებისას; ბიუჯეტის ოპტიმიზაცია და მარკეტინგული პროცესების უფრო ეფექტურად წარმართვა; პერსონალიზებული მარკეტინგული კომუნიკაცია და ეფექტური საკომუნიკაციო არხების შერჩევა; მარკეტინგული კამპანიების ROI-ს გაზომვა და ოპტიმიზაცია; კონკურენტებზე დაკვირვება და ანალიზი; მონაცემების დამუშავების სხვადასხვა ხელსაწყოების გამოყენება უკეთესი ვიზუალიზაციისთვის; ეფექტური კომუნიკაცია და კოლაბორაცია ანალიტიკოსების, დეველოპერების და ორგანიზაციის სხვა გუნდებთან ერთად მარკეტინგული მიზნების უკეთ მისაღწევად. Data-Driven მარკეტინგი კურსი განკუთვნილია... 14 ლექცია 42 საათი 1 300 ₾ რას იწავლი Keywords-ის კვლევა, Keyword-ზე კონკურენციისა და ძიების intent-ის შეფასება; ვებ-გვერდის ტექნიკური აუდიტი; ვებ-გვერდის ავტორიტეტის აუდიტი და ანალიზი; SEO-თვის საჭირო HTML Tag-ების გაწერა; გვერდებისა და ტექსტების ოპტიმიზაცია საძიებო ფრაზების მიხედვით; თავისუფლად მუშაობა პოპულარულ CMS-ებზე (Webflow, Wordpress, Wix, Shopify…); Backlink-ების მოძიება, Link Building კამპანიების შესრულება; ტექნიკური დავალებების გაწერა და დეველოპერებთან ეფექტური კომუნიკაცია; გვერდის და კონტენტის ბრიფის გაწერა და Content Writer-თან ეფექტური კომუნიკაცია; SEO კამპანიების დაგეგმვა და მართვა; AI-ის ინტეგრაცია SEO-ს მიმართულებით; ყოველდღიური სამუშაოების გაწერა და tracking (GANTT CHART); ავტომატიზირებული რეპორტინგის წარმოება; პოტენციური კლიენტების მოძიება საერთაშორისო ბაზარზე; SEO კურსი განკუთვნილია დამწყები და... 16 ლექცია 48 საათი 1 200 ₾ რას იწავლი როგორ იმუშაო ეფექტურად, სწრაფად როგორ დაგეგმო და აღასრულო კონტენტ კამპანია როგორ დაგეგმო გადაღება როგორ მოიფიქრო რა სჭირდება ბრენდს როგორ განსაზღვრო და ეურთიერთო შენს აუდიტორიას განსაზღვრო რა დროს, როგორი კონტენტია საჭირო კონტენტ მარკეტინგი ვისაც აქვს საკუთარი ბრენდი ან... 14 ლექცია 42 საათი 12 Page 1 of 2