ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.
ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა.
კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.
კურსის დასრულების შემდეგ შეგეძლება
დამატებითი უნარები: ROI, Meta, Google ads, Display 360.
-
მონაცემების ინტერპრეტაცია სწორი დასკვნების გამოსატანად;
-
მონაცემების გამოყენება მარკეტინგული სტრატეგიებისა და ტაქტიკების შემუშავებისას;
-
ბიუჯეტის ოპტიმიზაცია და მარკეტინგული პროცესების უფრო ეფექტურად წარმართვა;
-
პერსონალიზებული მარკეტინგული კომუნიკაცია და ეფექტური საკომუნიკაციო არხების შერჩევა;
-
მარკეტინგული კამპანიების ROI-ს გაზომვა და ოპტიმიზაცია;
-
კონკურენტებზე დაკვირვება და ანალიზი;
-
მონაცემების დამუშავების სხვადასხვა ხელსაწყოების გამოყენება უკეთესი ვიზუალიზაციისთვის;
-
ეფექტური კომუნიკაცია და კოლაბორაცია ანალიტიკოსების, დეველოპერების და ორგანიზაციის სხვა გუნდებთან ერთად მარკეტინგული მიზნების უკეთ მისაღწევად.
ორშ-ხუთშ 19:30-22:30
ორშ-ოთხშ 19:30-22:30
ვისთვის არის კურსი
მარკეტერებისთვის
კურსი განკუთვნილია მარკეტერებისთვის ან მარკეტინგის დარგში განათლების მქონე ადამიანებისთვის, რომლებიც ფლობენ საბაზისო ცოდნას ციფრულ მარკეტინგში; მარკეტინგის კონსულტანტებისთვის, ვისაც სურს, გააფართოვოს უნარები და შესთავაზოს მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგული სერვისები კლიენტებს.
მარკეტინგის აღმასრულებელი მენეჯერებისთვის
მარკეტინგის აღმასრულებელი მენეჯერი, ვისაც სურს გამოიყენოს მონაცემები უკეთესი გადაწყვეტილებების მისაღებად და ბიზნესის ზრდისთვის; ასევე დაფუძნებელი თუ აღმასრულებელი მენეჯერი, ვისაც სურს, გაზარდოს საკუთარი ბიზნესი ძალიან სწრაფად და ეფექტურად, ციფრული არხების გამოყენებით;
ციფრული, სოც.მედია და კონტენტ მარკეტერებისთვის
ციფრული, სოც.მედია და კონტენტ მარკეტერისთვის, ვისაც სურს კონტენტის, კამპანიების ოპტიმიზაცია;ელექტრონული კომერციის მენეჯერისთვის, ვისთვისაც მნიშვნელოვანია გაყიდვების გაზრდა ეფექტური მარკეტინგის საშუალებით;
პროგრამა მოიცავს
კურსდამთავრებულთა კლუბი
ფინალური გამოცდის წარმატებით ჩაბარების შემთხვევაში, კურსდამთავრებული ავტომატურად ირიცხება Alumni Club-ში, შემდეგ კი იღებს ექსკლუზიურ შემოთავაზებებს ჩვენი პარტნიორი კომპანიებიდან.
პრაქტიკული პროექტები
პრაქტიკაზე დაფუძნებულ სწავლება, რაშიც იგულისხმება დავალებები / სავარჯიშოები და ინდივიდუალური პროექტი.
ორენოვანი სერტიფიკატი
კურსის წარმატებით დასრულების შემდეგ სტუდენტი მიიღებს ორენოვან სერტიფიკატს.
კურსდამთავრებულები
სილაბუსი
აარჩიე შენთვის სასურველი დრო
ლექტორები
გიორგი ბერეჩიკიძე
Data Driven Marketing
გიორგი ბერეჩიკიძე
Data Driven Marketing
გიორგის 10 წლიანი გამოცდილება აქვს ციფრულ მარკეტინგში, ციფრულ ანალიტიკასა და ციფრული პროექტების მართვაში, ბოლო რამდენიმე წელი აღმასრულებელ პოზიციებზე. მას უმუშავია ციფრული პროდუქტების, ორგანიზაციული დიჯიტალიზაციის და ციფრული მარკეტინგის კონსულტანტად და ტრენერად სხვადასხვა საერთაშორისო ორგანიზაციის პროექტებში, როგორიცაა UNDP BIOFIN, PMCG, EBRD, USAID Zrda activity in Georgia. 2021 წლიდან გიორგი შეუერთდა ქართული e-commerce სტარტაპის, VELI.store-ის გუნდს, როგორც ციფრული მარკეტინგის ხელმძღვანელი და აქტიურად არის ჩართული კომპანიის ზრდისთვის საჭირო უმნიშვნელოვანეს პროცესებში.
Linkedinხშირად დასმული კითხვები კურსის შესახებ
Your search Digital Designer did not match any documents
ვერ მიიღე შენთვის საინტერესო ინფორმაცია?
ჩაეწერე უფასო კონსულტაციაზეშესაძლოა გაინტერესებდეს
რელევანტური რესურსები
იხილე სრულადგაიცანი Data-Driven Marketing-ის ლექტორი, გიორგი ბერეჩიკიძე
ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება. ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.სეგმენტაციის, მომხმარებლის გამოცდილების პერსონალიზაციისა და სტრატეგიების რეალურ დროში გაუმჯობესების გზით, Data-Driven მარკეტინგი არის თანამედროვე მარკეტინგული გზა მეტი გაყიდვისა და მომხმარებელთან უკეთესი ურთიერთობების დასამყარებლად. თუ გსურს ციფრული მარკეტინგის პროფესიონალურ დონეზე ცოდნა, სწორ ადგილას მოხვედი. ამ ბლოგში გაგაცნობ Data-Driven მარკეტინგის ლექტორს - გიორგი ბერეჩიკიძეს, რომელიც გვიზიარებს საკუთარ მრავალწლიან გამოცდილებასა და სფეროს უპირატესობებს. გიორგის 10 წლიანი გამოცდილება აქვს ციფრულ მარკეტინგში, ციფრულ ანალიტიკასა და ციფრული პროექტების მართვაში, ბოლო რამდენიმე წელი აღმასრულებელ პოზიციებზე. მას უმუშავია ციფრული პროდუქტების, ორგანიზაციული დიჯიტალიზაციის და ციფრული მარკეტინგის კონსულტანტად და ტრენერად სხვადასხვა საერთაშორისო ორგანიზაციის პროექტებში, როგორიცაა UNDP BIOFIN, PMCG, EBRD, USAID Zrda activity in Georgia. განათლებით ანალიტიკოსისთვის, ჩემი პირველი სამსახურებრივი გადაკვეთა მარკეტინგთან იყო მარკეტინგის ანალიტიკოსად მუშაობა. Მანდ მივხვდი, რომ ერთი შეხედვით მშრალი და არაფრისმომცემი მონაცემები როგორ შეიძლება გადაიქცეს ძალიან ძლიერ ხელსაწყოდ და მართებული, შედეგზე ორიენტირებული კამპანიების განხორციელების საძირკველი იყოს. 2021 წლიდან გიორგი შეუერთდა ქართული e-commerce სტარტაპის, VELI.store-ის გუნდს, როგორც ციფრული მარკეტინგის ხელმძღვანელი და აქტიურად არის ჩართული კომპანიის ზრდისთვის საჭირო უმნიშვნელოვანეს პროცესებში. ცხადი გახდა, რომ ის, რასაც ვაკეთებ, ძალიან შედეგიანი და სასარგებლოა ორგანიზაციისთვის და ჩემთვის, როგორც ამ საქმის პროფესიონალისთვის. Ამ ყველაფერმა კი მომცა იმის საშუალება, რომ ეს ცოდნა გავაზიარო და დავეხმარო მარკეტერებს, ეფექტურობის ხარჯზე სწორად განავითარონ კომპანია და მისი ზრდა. Data-Driven მაკრეტინგის პროგრამა 14 ლექცია | 42 საათი | 7 კვირა გაიგე მეტი Data-Driven მარკეტინგისთვის მნიშვნელოვანი უნარები: გიორგი გვიზიარებს Data-driven მარკეტინგისთვის მნიშვნელოვან უნარებს:ციფრული მარკეტინგის ფუნქციონირების ცოდნა;ციფრული ხელსაწყოების გამოყენება;მონაცემების დამუშავება, ანალიზი და ინსაითების ამოღება;ტექნიკური ცოდნა;მარკეტინგის ავტომატიზაციის თუ მონაცემთა ვიზუალიზაციის ხელსაწყოებთან მუშაობა;ამ უნარებისა და ტექნიკების ცოდნით კი, მრავალი კარიერული პერსპექტივა არსებობს, რადგან მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი მომავლის საქმე და პოზიციაა. Ამ მიმართულებით თვითგანვითარების შემდეგ შეიძლება გახდე ციფრული მარკეტინგის აღმასრულებელი მენეჯერი, მარკეტინგის ანალიტიკოსი, მარკეტინგის აღმასრულებელი მენეჯერი განსაკუთრებით ისეთ ორგანიზაციებში, სადაც მარკეტინგი კომპანიის ზრდაში წამყვან როლს ასრულებს. Data-driven მარკეტინგის შესწავლისთვის საჭიროა მინიმუმ ფრონტ-ენდის (HTML, CSS, JavaScript) ბაზისის ცოდნა, რომ გაიწეროს ივენტები Google Tag Manager-ში, თუმცა ძალიან დიდი უპირატესობაა, თუ მონაცემების დამუშავების ენებიც იცის მარკეტერმა, ისეთების, როგორიცაა Python ან SQL. https://www.youtube.com/watch?v=pTEwzK1UrhMრაც შეეხება კურსს, გიორგისთვის მთავარი მიზანია სტუდენტებს დაანახოს თუ როგორ შეიძლება გამოიყენონ მონაცემები სწორი გადაწყვეტილებების მისაღებად. ამას კი, ქეისების ინტერაქტიული განხილვითა და სავარჯიშოებით, შეეცდება, სადაც სტუდენტები შეისწავლიან მონაცემებზე დაფუძნებულ მარკეტინგულ სტრატეგიებსა და აქტივობების განხორციელების გზებს.Data Driven მარკეტინგში შენ შეიარაღებული იქნები მონაცემთა ნაკრებით, რომელიც მზად არის მხარი დაუჭიროს თითოეულ არგუმენტს, რომელის დამტკიცებასაც ცდილობ, რაც საფუძველია მტკიცე მარკეტინგული სტრატეგიისთვის. კურსის განმავლობაში შესწავლილი მომხმარებელთა სეგმენტაცია, ატრიბუციის მოდელირება, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმა და ბიუჯეტის შემუშავება, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასება კი საშუალებას მოგცემს დაუკავშირდე შენთვის იდეალურ სამიზნე ჯგუფს საჭირო დროს, საჭირო შეთავაზებით, რომელიც შეესაბამება მათ ზუსტ სურვილებსა და საჭიროებებს.თითოეული საკითხი, რისი გავლაც კურსის განმავლობაში შეგეძლება, სამ კომპონენტად იქნება დაყოფილი:საკითხის არსი, აქტუალურობა და საჭიროება.კონკრეტული წარმატების თუ წარუმატებლობის ქეისებს, მომხდარის გაანალიზებითა და პროცესის შესწავლით. მიღებული ცოდნის გადატანა დავალებაში, რომელიც უმეტესად იქნება სურვილისამებრ შერჩეულ კომპანიასა თუ ორგანიზაციაზე. იხილე სილაბუსი რეკომენდაციები: Data-driven მარკეტინგის სპეციფიკის უკეთ გასაგებად, კი გიორგი რეკომენდაციას უწევს შემდეგ პლატფორმებს: GrowthHackers Community- ძალიან კარგი, ტექნიკური, შინაარსიანი პლატფორმაა ზრდაზე. Neil Patel არის ძალიან საინტერესო performance მარკეტერი, მისი პოდკასტი სპოტიფაიზე (Marketing School - Digital Marketing and Online Marketing Tips) არის მარტივად მოსანელებელი 5-10 წუთიანი ეპიზოდები, ძალიან ბევრ ციფრულ მარკეტინგის თემას ეხებიან, ისეთს, რომ აუცილებლად იპოვი შენთვის საინტერესოს. Measure What Matters- ძალიან კარგი წიგნი იმაზე, თუ როგორ შეიძლება მართებული მიდგომით და მეთოდოლოგიით შემუშავებული მიზნების დასახვით არათუ მიაღწიო, არამედ გადააჭარბო კიდეც ამ დასახულ მიზნებს.მე კი გეტყვი, რომ თუ გსურს ტექნოლოგიურ პროგრესს ფეხი აუწყო და ციფრული მარკეტინგის ცოდნა პროფესიულ დონეზე აიყვანო, Data-Driven მარკეტინგი არის ის, რასაც ეძებ. ამიტომ, Commschool-ში გელოდებით! შემოგვიერთდი. დარეგისტრირდი
რა არის Data-Driven მარკეტინგი და რატომ არის ის მნიშვნელოვანი?
Data-Driven მარკეტინგი კომპანიებს საშუალებას აძლევს ოპტიმიზაცია გაუკეთონ ინფორმაციას თავიანთი მომხმარებლების შესახებ და გამოიყენონ ის მარკეტინგის სტრატეგიის შესამუშავებლად. მარკეტინგის ინდუსტრიამ განიცადა მასიური ცვლილებები ბოლო წლებში, რის შედეგადაც აღარ არის საჭირო ვარაუდებზე ან გონებრივ გრძნობებზე დაყრდნობით მივიღოთ გადაწყვეტილებები.დღეს მარკეტინგის სპეციალისტები ინფორმაციას ეძებენ ყველაზე სანდო წყაროდან: მომხმარებელთა მონაცემებიდან. რა არის Data-Driven მარკეტინგი? Data-driven მარკეტინგი არის მარკეტინგული სტრატეგია, რომელიც დაფუძნებულია მომხმარებელთა მონაცემებსა და ტენდენციებზე და ფოკუსირებულია ინფორმაციის შეგროვებასა და გამოყენებაზე მარკეტინგული გადაწყვეტილებების მისაღებად თუ მათ აღსასრულებლად.მონაცემებზე ორიენტირებულ მარკეტერებს შეუძლიათ შეისწავლონ რას ყიდულობენ მომხმარებლები, როგორ რეაგირებენ ისინი რეკლამებზე და როგორ იქცევიან. მონაცემებზე ორიენტირებული მარკეტინგის მიზანია მოქმედი, სწრაფი საპასუხო ნაბიჯების გადადგმა მათი სამიზნე აუდიტორიის საჭიროებების შესაბამისად და მათ კითხვებზე პასუხების გაცემა.შემდეგ მონაცემები გამოიყენება მომხმარებელთა სამომავლო საჭიროებების, სურვილებისა და ქცევის პროგნოზირებისთვის, რაც საშუალებას აძლევს მარკეტინგულ სტრატეგიას იდეალური მომხმარებლის შესახებ შეგროვებულ მონაცემებზე დაფუძნებით, უზრუნველყოს მაქსიმალური ამონაგები ინვესტიციიდან (ROI).მონაცემებზე ორიენტირებულ მიდგომას სამი ძირითადი უპირატესობა აქვს:კლიენტებთან ეფექტური კავშირის დამყარება;ეფექტურობის გაზრდა;შესრულების გაუმჯობესება; რა განსხვავებაა Data-Driven მარკეტინგსა და ტრადიციულ მარკეტინგს შორის? ტრადიციულ მარკეტინგსა და data-driven მარკეტინგს ერთი და იგივე მიზანი აქვს: მიიზიდონ სამიზნე აუდიტორია და აიძულონ ისინი მიიღონ შესყიდვის შესახებ გადაწყვეტილება. ტრადიციული მარკეტინგი ტრადიციული მარკეტინგი არის ნებისმიერი მარკეტინგული აქტივობა, რომელიც არ ხორციელდება ონლაინ. ეს მოიცავს ბეჭდურ, მაუწყებლობას, ფოსტას, ტელეფონს და გარე რეკლამას, როგორიცაა ბილბორდები ან ეზოს ნიშნები.სამიზნე აუდიტორიისთვის სწორი გზავნილის იდენტიფიცირებისა და შემუშავებისას, ტრადიციული მარკეტინგი აერთიანებს მონაცემებს ფოკუს ჯგუფებიდან, მომხმარებელთა კმაყოფილების გამოკითხვებიდან და გაყიდვების წარსული ტენდენციებით, პირველი გამოცდილებით და გონებრივი ინსტინქტებით და არა მონაცემებით. Data-Driven მარკეტინგი მონაცემებზე ორიენტირებული მარკეტინგი მონაცემებს იყენებს, როგორც მარკეტინგული საქმიანობის ძირითადი წყაროს. მონაცემების გაანალიზებით, მარკეტინგის სპეციალისტებს შეუძლიათ:განსაზღვრონ რა ტიპის კონტენტი იქნება წარმატებული ინტერნეტ აუდიტორიისთვის;განსაზღვრონ რამდენად ეფექტურად აღწევს მათი კომუნიკაცია კონკრეტულ სამიზნე აუდიტორიამდემარკეტინგული მონაცემების მოძიება შესაძლებელია სხვადასხვა მედია არხებით, მათ შორის ვებ ბრაუზერებით, სატელეფონო ქსელებით, სოციალური მედიითა და ჭკვიანი ტელევიზორებით.Data-driven მარკეტინგის რამდენიმე კონკრეტული მაგალითია:დემოგრაფიული მონაცემების გამოყენება რეკლამის უკეთ გამოყენებისთვის;ერთი მარკეტინგული არხის გამოყენება მეორის ინფორმირებისთვის (მაგალითად, PPC კამპანიის შედეგების გამოყენება თქვენი SEO სტრატეგიის ინფორმირებისთვის);მომხმარებლის მონაცემების გამოყენება ჩართულობისა და შემოსავლის გასაზრდელად (როგორც მუდამ პოპულარული Spotify Wrapped კამპანია);მონაცემები ასევე შეიძლება გამოყენებულ იქნას საძიებო სისტემების ოპტიმიზაციის (SEO) გასაუმჯობესებლად, რაც სამიზნე აუდიტორიის უკეთ გაცნობის საშუალებას იძლევა.მოკლედ, ტრადიციულ მარკეტინგს აქვს ძალიან მაღალი ხარჯები და დაბალი მოგების მარჟა და უფრო ნაკლებ შედეგს გამოიმუშავებს, ვიდრე მონაცემებზე ორიენტირებული მარკეტინგი.Data-driven მარკეტინგი არა მხოლოდ იაფია უფრო მაღალი მოგების მარჟებით, არამედ აქვს ბევრად უფრო ფართო წვდომა, ვიდრე ტრადიციულ მარკეტინგს. რაც მთავარია, ის ეხმარება ბიზნესს უფრო მეტი გაყიდვების გამომუშავებაში - დაბალ ფასად. იხილე Data-Driven Marketing-ის პროგრამა რა უპირატესობები აქვს Data-driven მარკეტინგის? Data-driven მარკეტინგი ფანტასტიკური ინსტრუმენტია მარკეტერებისათვის და გარკვეულწილად უნდა იყოს ჩართული ყველა მარკეტინგულ სტრატეგიაში. მაგრამ, როგორც ნებისმიერ სხვა ინსტრუმენტს ან სტრატეგიას, მას აქვს როგორც დადებითი მხარეები, ასევე გამოწვევები: 1. საშუალებას გაძლევს უკეთ განსაზღვრო სამიზნე აუდიტორია სამიზნე აუდიტორიის გაგების მთავარი სარგებელი არის გარანტია იმისა, რომ შეძლებ შექმნა მესიჯი, რომელიც უშუალოდ მათთვის იქნება რეზონანსული. მონაცემებზე ორიენტირებული მარკეტინგით, მარკეტერებს შეუძლიათ მიიღონ დიდი ინფორმაცია მათი სამიზნე აუდიტორიის შესახებ.CRM (მომხმარებლებთან ურთიერთობის მენეჯმენტი) მიმოხილვები მარკეტერს საშუალებას აძლევს უკეთ გაიგოს მომხმარებლის ქცევა მომხმარებელთა ისტორიის მონაცემების გაანალიზებით და ამ მონაცემების გამოყენებით მომხმარებლებთან საქმიანი ურთიერთობების გასაუმჯობესებლად.ტრადიციული მარკეტინგის დროს, მარკეტერებს აქვთ წარმოდგენა იმის შესახებ, თუ ვინ არის მათი სამიზნე აუდიტორია, მაგრამ, გარდა წარსული ტენდენციებისა, არ არსებობს რეალური მონაცემები მათთან უკეთესი ურთიერთობის დასამყარებლად. 2. გეხმარება შექმნა შესაბამისი კონტენტი შენი აუდიტორიისთვის მონაცემების შეგროვება მარკეტოლოგებს ეხმარება სწორი აუდიტორიისთვის სწორი შინაარსის მიწოდებაში. თუ მათ ესმით პრობლემა, რომლის წინაშეც დგას მათი აუდიტორია, მათ უფრო მარტივად შეუძლიათ ამ პრობლემების გადაჭრის გზები შესთავაზონ მომხმარებლებს. მომხმარებელთა მონაცემების შეფასებით, მარკეტოლოგები იღებენ ინფორმაციას:რა ტიპის კონტენტი (მოკლე, გრძელი, დამწყები, მოწინავე) განაპირობებს მომხმარებლის ინტერაქციას;რა სახის ვიზუალი/კრეატივი (ნამდვილი ადამიანები, გრაფიკები, დიაგრამები, მიმები) ახდენს რეზონანსს მომხმარებლებში;რა სახის ფორმატირება (ინფოგრაფიკა, სიები, შემთხვევის კვლევები, ვიდეოები, სახელმძღვანელოები, ბლოგ პოსტები) ახდენს გავლენას ჩართულობაზე; 3. გეხმარება ბრენდის პერსონალიზებული გამოცდილების მიწოდებაში მონაცემებზე ორიენტირებული მარკეტინგი ეხმარება ორგანიზაციას, რომ უფრო დიდი ხნით შეინარჩუნოს მომხმარებელთა ყურადღება და უფრო ძლიერი კავშირი დაამყაროს თავის აუდიტორიასთან პერსონალიზებული შეტყობინებებისა და კონტენტის შექმნით კონკრეტული სამიზნე აუდიტორიისთვის.მომხმარებლები ხშირად იმედგაცრუებულნი ხდებიან ბრენდებით, რომლებიც თავიანთ აუდიტორიას ზოგად შეტყობინებებს უგზავნიან, ამიტომ პერსონალური შეტყობინებების მიწოდება აუცილებელია შენი აუდიტორიისთვის, რადგან ამას შეიძლება მოჰყვეს შესყიდვები ან კონვერტაციები. 4. გაიგებ, თუ რომელი არხები მუშაობს შენი კომპანიისთვის საუკეთესოდ CRM პროგრამული უზრუნველყოფა, როგორებიცაა Semrush, Salesforce ან Hubspot, საშუალებას აძლევს მონაცემთა ბაზაზე ორიენტირებულ მარკეტინგს თვალყური ადევნს კლიენტის მოგზაურობას პირველი შეხების წერტილიდან საბოლოო გაყიდვამდე.CRM-ის გამოყენება გეხმარება თვალყური ადევნო ამჟამინდელი ან პოტენციური კლიენტების ქმედებებსა და ქცევას შენი ვებსაიტის, სოციალური მედიის ან ელექტრონული ფოსტის მარკეტინგის კამპანიების მეშვეობით. ის აფრთხილებს გაყიდვების წარმომადგენელს, თუ მომხმარებელი დაინტერესებულია პროდუქტით.ამ ტიპის მონაცემების შეგროვებით, მარკეტინგის სპეციალისტებს შეუძლიათ განსაზღვრონ, რომელი არხები იმუშავებს საუკეთესოდ მათი სამიზნე აუდიტორიისთვის და რომელი არხები მიივიყვანს მათ თავდაპირველი კონტაქტიდან საბოლოო შეძენამდე. გაეცანი Data-Driven Marketing-ის კურსის სილაბუსს
Data-Driven მარკეტინგის მოგზაურობა: როგორ შეიძინა სანდრომ ახალი უნარები და გამოცდილება
თანამედროვე სამყაროში წარმატებული მარკეტინგული კამპანიების შესამუშავებლად ყველაზე ღირებულ მასალას თავად მომხმარებლებისგან მიღებული მონაცემები წარმოადგენს. ტრადიციული მარკეტინგისგან განსხვავებით, Data-Driven მარკეტინგი ეფუძნება ფაქტებს და არა ვარაუდებს. მომხმარებელთა ქცევის ანალიზი მარკეტერებს ინფორმირებული გადაწყვეტილებების მიღებაში ეხმარება მათ შეუძლიათ, სწორად განსაზღვრონ სამიზნე აუდიტორია და მათთვის შესაბამის სტრატეგიები შეიმუშაონ. თუ გაინტერესებს, როგორ უნდა მიიღო საუკეთესო მარკეტინგული გადაწყვეტილებები, ამ ბლოგს გაეცანი. სანდრო ბაბუნაშვილი, Data-Driven მარკეტინგის კურსდამთავრებული, საკუთარ გამოცდილებას გაგიზიარებს. სანდრო Tsur Group-ში ციფრული მარკეტინგის გუნდის ხელმძღვანელია. მისი ძირითადი საქმიანობა ციფრული მარკეტინგის სტრატეგიების შემუშავება და შესრულებაა. ყოველდღიური ამოცანები და მოვალეობები კი მოიცავს მონაცემთა ანალიზს, შინაარსის შექმნას, სოციალური მედიის მართვას, SEO ოპტიმიზაციასა და მომხმარებელთა ჩართულობის გაზრდას ჰოლდინგში შემავალი 7 ბრენდის განსავითარებლად. თანამედროვე მარკეტინგის სფეროში მონაცემთა ღირებულების აღიარება და ანალიზი მნიშვნელოვან ასპექტს წარმოადგენს. სწორედ მსგავსი ასპექტების გამო გამიჩნდა Data-Driven მარკეტინგისადმი ინტერესი. კურსის გავლა სწორედ მონაცემთა ანალიზისა და ინტერპრეტაციის უნარების გასაუმჯობესებლად გადაწყვიტა. სანდროს თქმით, Commschool-ში სწავლის პროცესი გამორჩეულად საინტერესო და ინფორმაციული იყო. ლექტორის მხრიდან საკუთარი გამოცდილებისა და უახლესი ტენდენციების გაზიარება კი განსაკუთრებულად ფასეული და უნიკალური გამოცდილება აღმოჩნდა. Data-Driven მარკეტინგი - კურსის შესახებ როგორც სანდრო აღნიშნავს, კურსმა მის მოლოდინებს გადააჭარბა. პროგრამის ფარგლებში თეორიული ცოდნის გამდიდრებასთან ერთად პრაქტიკული უნარების განვითარებაც შეძლო. კურსის განმავლობაში შეიძინა მონაცემთა ანალიზის, მარკეტინგული სტრატეგიის შემუშავებისა და შედეგების ეფექტურად შეფასების უნარები. ასევე უფრო მეტად გაიუმჯობესა კომუნიკაციის, ანალიტიკური აზროვნებისა და პრობლემების გადაჭრის უნარები. Data-Driven მარკეტინგის კურსი 14 ლექცია | 42 საათი | 7 კვირა გაიგე მეტი ყველაზე ღირებული ნაწილი მონაცემთა ანალიზთან დაკავშირებული პრაქტიკული დავალებები იყო, რამაც რეალური მონაცემების გამოყენებით მნიშვნელოვანი დასკვნების გამოტანის უნარი გამიძლიერა. Data-Driven მარკეტინგის კურსის დასრულების შემდეგ შეძლებ სწორად გაანალიზო მონაცემები და გამოიყენო ისინი მარკეტინგული სტრატეგიების შემუშავებისას. ასევე შეიძენ ბიუჯეტის ოპტიმიზაციისა და მარკეტინგული პროცესების უფრო ეფექტურად წარმართვის უნარებს. პრაქტიკული სავარჯიშოების დახმარებით გაიუმჯობესებ რბილ უნარებსაც, რომელიც არანაკლებ საჭიროა ამ სფეროში პროფესიული წარმატებისთვის. ფინალური პროექტი ფინალური პროექტი Commschool-ის კურსების ერთ-ერთი საინტერესო ნაწილია. მის ფარგლებში სანდრომ Pea.nut Store-ზე იმუშავა. ეს კომპანია წარმოადგენს მისი ოჯახის სტარტაპს და მისი მარკეტინგული და ფინანსური ანალიტიკის მხარე მთლიანად სანდროს აქვს ჩაბარებული. Pea.nut Store აწარმოებს ქართული მიწის თხილისა და ნუშის კარაქს. აღნიშნული პროექტის განვითარების პროცესში დიდი თეორიული და სტატისტიკური ინფორმაციის ბაზა ჰქონდა დაგროვებული, რაც ფინალური პროექტის ასაგებად ყველაზე საინტერესო მასალად ჩათვალა. პრეზენტაციის შექმნის პროცესში საკმაოდ გამოადგა ის ხელსაწყოები და პრაქტიკული ცოდნა, რომელიც კურსის განმავლობაში შეიძინა და გაიუმჯობესა. მიღებული ცოდნის შედეგად შევძლებ, რომ ანალიტიკური ხელსაწყოები კიდევ უფრო ეფექტურად გამოვიყენო მიზანმიმართული და მომგებიანი მარკეტინგული კამპანიების საწარმოებლად. მიღებული ცოდნასა და გამოცდილებას სანდრო უკვე წარმატებით იყენებს რამდენიმე მარკეტინგულ კამპანიაში. შედეგად, უფრო მეტად გააუმჯობესა რეკლამების ხარისხი და რაც მთავარია, მონაცემების დამუშავება სრულიად ახალ დონეზე აიყვანა.მათ, ვინც Data-Driven მიდგომით და მისი შესწავლით ხართ დაინტერესებული, სანდრო გირჩევთ, ყოველთვის იყოთ ცნობისმოყვარეები და არასოდეს შეწყვიტოთ სწავლა. ეს მიმართულება მუდმივად ახალი უნარების შეძენასა და ტექნოლოგიების ათვისებას მოითხოვს. ამისთვის კი გიზიარებთ სანდროს რეკომენდაციებს:პოდკასტები:Marketing Over CoffeeThe Data Skeptic Podcastბლოგები:Neil Patel's BlogHubSpot Blog ასე რომ, თუ გსურს, მეტი შეიტყო თანამედროვე მარკეტინგული სტრატეგიების შემუშავების პროცესზე, ეს კურსი შენთვისაა. დეტალურად გაეცანი პროგრამის სილაბუსს და შემოგვიერთდი Commschool-ში! გაიგე მეტი კურსის შესახებ