დიზაინის ტრადიციული მეთოდები შრომატევადია და დიდ დროის რესურსს მოითხოვს, რაც, ხშირ შემთხვევაში, ზღუდავს შემოქმედობითობას და მოსაწყენს ხდის დიზაინერის ყოველდღიურობას. თუმცა, გენერაციული AI არის ის რევოლუციური გადაწყვეტა, რაც საშუალებას მისცემს დიზაინერებს გადალახონ ამგვარი დაბრკოლებები და მეტიც იყონ მეტად ეფექტურები ყოველდღიურ საქმიანობაში.
კურსი დატვირთულია პრაქტიკული დავალებებით და ფინალური პროექტით, რაც მოგცემს საშუალებას დააგროვო პორტფოლიო და შეიძინო ცოდნა, რომელსაც პრაქტიკაში გამოიყენებ
კურსის დასრულების შემდეგ შეგეძლება
დამატებითი უნარები: Stable Diffusion, MidJourney, DaVinci, Photoshop,
-
ყოველდღიურ საქმიანობაში დანერგო შენზე მორგებული AI ხელსაწყოები, რომლებიც გაამარტივებენ და გააუმჯობესებენ შენს დიზაინს.
-
ავტომატიზირებული ინსტრუმენტების დახმარებით დაზოგო დრო და ენერგია, რაც საშუალებას მოგცემს, მეტი დრო დაუთმო შემოქმედებით ასპექტებს.
-
AI-ის გამოყენებას სხვადასხვა ვიზუალური ეფექტების შექმნაში, რაც გააუმჯობესებს შენი დიზაინის ხარისხს და ვიზუალს.
-
AI-ის ინსტრუმენტების გამოყენებას გუნდურ სამუშაო პროცესებში, რაც გაზრდის თანამშრომლობის ეფექტურობას და შედეგიანობას.
-
დამოუკიდებლად და ეფექტურად გამოიყენო Stable Diffusion შენი პროექტებისთვის.
-
იყო ინფორმირებული გენერაციული AI-ის მართვის ტენდენციებისა და ინოვაციების შესახებ
ორშ-ხუთ 20:00-23:00
ვისთვის არის კურსი
გრაფიკოს დიზაინერებისთვის
გრაფიკოსებისთვის, ილუსტრატორისთვის, რომლებიც ფლობენ დიზაინის თულებს და სურთ დაზოგონ დრო ყოველდღიურ ტექნიკურ დეტალებზე/ვიზუალებზე.
არტ დირექტორებისთვის
იმ ადამიანებისთვის, ვინც ფლობს დიზაინის უნარებს, მაგრამ ტექნიკურად არ იცის როგორ გამოიყენოს ფოტოშოფი და ილუსტრატორი პროფესიონალურ დონეზე.
ციფრული არტისტებისთვის
მოყვარულებისთვის და ციფრული არტისტებისთვის ვინც ფლობს დიზაინის უნარებს და სურთ ხელოვნური ინტელექტი დააინტეგრირონ საკუთარ საქმიანობაში
პროგრამა მოიცავს
კურსდამთავრებულთა კლუბი
ფინალური გამოცდის წარმატებით ჩაბარების შემთხვევაში, კურსდამთავრებული ავტომატურად ირიცხება Alumni Club-ში, შემდეგ კი იღებს წვდომას ექსკლუზიურ ივენთებზე, კონტენტზე და შემოთავაზებებზე ჩვენი პარტნიორი კომპანიებიდან.
პრაქტიკული პროექტები
პრაქტიკაზე დაფუძნებულ სწავლება, რაშიც იგულისხმება პრაქტიკული დავალებები / სავარჯიშოები და ინდივიდუალური პროექტი.
ორენოვანი სერტიფიკატი
კურსის წარმატებით დასრულების შემდეგ სტუდენტი მიიღებს ორენოვან სერტიფიკატს.
სილაბუსი
აარჩიე შენთვის სასურველი დრო
ლექტორები
ჯონი კვეზერელი
AI in Graphic Design
ჯონი კვეზერელი
AI in Graphic Design
ჯონი ციფრულ დიზაინში 7 წლიანი გამოცდილების მქონე პროფესიონალია, რომელიც მუდმივად ცდილობს თავისი უნარების გაუმჯობესებას. ბოლო 4 წლის განმავლობაში, ის აქტიურად ეუფლება სხვადასხვა AI ხელსაწყოს და მათი გამოყენებით ახალი მუშაობის მეთოდებს ნერგავს როგორც საკუთარ, ისე სააგენტო Redberry-ის ყოველდღიურობაში. წლების განმავლობაში ჯონი მუშაობდა ისეთ მოწინავე სარეკლამო სააგენტოებში, როგორებიცაა Kraken და სხვა, სადაც მან მნიშვნელოვანი გამოცდილება დააგროვა და მრავალი საინტერესო პროექტი განახორციელა. მათ შორისაა საქართველოს ფოსტის პირველი AI-ით შექმნილი საფოსტო მარკის პროექტი. ჯონის მთავარი მიზანია, ტრადიციული გრაფიკული დიზაინის მეთოდები და AI ხელსაწყოები ისე დააკავშიროს ერთმანეთთან, რომ შექმნას სრულიად ახალი მუშაობის მეთოდები. ის მიიჩნევს, რომ AI ტექნოლოგიების ინტეგრაცია დიზაინის სამუშაო პროცესებში არა მხოლოდ გაზრდის ეფექტურობას, არამედ გააფართოებს დიზაინერების შემოქმედებით შესაძლებლობებსაც. მას სჯერა, რომ AI არის მომავლის დიზაინის განუყოფელი ნაწილი და ის, ვისაც შეუძლია ამ ტექნოლოგიების ეფექტურად გამოყენება, ყოველთვის იქნება ლიდერი ამ სწრაფად განვითარებად სფეროში.
Linkedinხშირად დასმული კითხვები კურსის შესახებ
Your search Digital Designer did not match any documents
ვერ მიიღე შენთვის საინტერესო ინფორმაცია?
ჩაეწერე უფასო კონსულტაციაზეშესაძლოა გაინტერესებდეს
რელევანტური რესურსები
იხილე სრულადAI გრაფიკულ დიზაინში - გაეცანი კურსის ლექტორის, ჯონი კვეზერელის პორტფოლიოს
ხელოვნური ინტელექტი (AI) თანდათან ყველა სფეროში იმკვიდრებს თავს და ადამიანებს მარტივი ოპერაციების სწრაფად გადაწყვეტაში ეხმარება. ეს კი მათ საშუალებას აძლევს, დაზოგილი დრო უფრო ეფექტიანად გამოიყენონ. ამიტომ შრომის ბაზარზე AI ხელსაწყოების ცოდნა უკვე ერთ-ერთ მნიშვნელოვან და აუცილებელ უნარად ითვლება. ხელოვნურმა ინტელექტმა კრეატიულ სფეროშიც შეაბიჯა და AI გრაფიკულ დიზაინში საკმაოდ საინტერესო შესაძლებლობებს აჩენს - შრომატევადი და რუტინული საქმისთვის დახარჯული დროის შემცირება და კრეატიული ფიქრისთვის დროის გაზრდა. არსებული ტენდენციებიდან გამომდინარე Commschool-ში ახალი კურსი შევიმუშავეთ - AI გრაფიკულ დიზაინში, რომელსაც ჯონი კვეზერელი გაუძღვება. გაეცანი ბლოგს და გაიგე, რა პერსპექტივები არსებობს ხელოვნური ინტელექტის გრაფიკულ დიზაინში ინტეგრირების მიმართულებით. ჯონის კარიერა კინორეჟისურით დაიწყო - მას ყოველთვის აინტერესებდა ვიზუალზე მუშაობა და დაკვირვება იმაზე, თუ როგორ გავლენას ახდენს ხელოვნება ადამიანებზე. მისი პირველი სამუშაო გამოცდილება სარეკლამო სააგენტოში იყო, სადაც უკეთ გაეცნო, თუ როგორ ხდება მომხმარებლის საჭიროებების და სურვილების გათვალისწინება და იდეების რეალიზაცია. უფრო მეტი დამოუკიდებლობისა და კრეატიული თავისუფლებისთვის ჯონიმ ფრილანსერის კარიერა დაიწყო. ამ გზით შესაძლებლობა ჰქონდა, ემუშავა სხვადასხვა პროექტზე, რომლებიც მისი უნარ-ჩვევების დახვეწასა და საკუთარი სტილის შექმნაში ეხმარებოდა. შემდგომ ჯონის ინტერესმა გრაფიკულ დიზაინში გადაინაცვლა.მას ბავშვობიდანვე ხიბლავდა ვიზუალური ხელოვნება და მისი შემოქმედებითი პროცესები. ყოველთვის ხატავდა, ქმნიდა და ეძებდა ახალ საშუალებებს მისი იდეების უკეთ გამოსახატად. ამჯერად იგი Redberry-ში მუშაობს. პარალელურად კი გატაცებულია ხელოვნური ინტელექტის გამოყენებით ვიზუალურ ხელოვნებაში. ხელოვნური ინტელექტი ყოველდღიურ საქმიანობაში მას შემდეგ, რაც 2018-2019 წლებში ვიზუალის დასაგენერირებლად ბაზარზე პრიმიტიული მოდელები გაჩნდა, ხელოვნური ინტელექტის გამოყენება ჯონის ყოველდღიური საქმიანობის ნაწილი გახდა. ბავშვობაში, ალბათ, ყველას გვიოცნებია ისეთ აბსტრაქტულ ხელსაწყოებზე, რომლებიც საშუალებას მოგვცემდა, ნაფიქრი ან გააზრებული ვიზუალი ფურცელზე მარტივად გადმოგვეტანა. სწორედ ეს ბავშვური ოცნება გახდა რეალობა, როდესაც პირველად დავაგენერირე ფოტო, რომელიც იყო 200 პიქსელი 200 პიქსელზე. თითქმის შეუძლებელი იყო იმის გარჩევა, თუ რა ეხატა ვიზუალზე. თუმცაღა, აშკარა იყო, რომ ცოტა მეტი დახვეწის შემდეგ ეს ხელსაწყოები გახდებოდა გაცილებით უფრო მნიშვნელოვანი, ვიდრე ეს ერთი შეხედვით ჩანდა. პირველი რიგში, ჯონიმ დაიწყო Stable Diffusion-ის და სხვა ხელოვნური ინტელექტის ინსტრუმენტების გამოყენება, რომლებიც შესაძლებელს ხდიდა ვიზუალური მასალების ავტომატურ გენერირებასა და მოდიფიკაციას. თავდაპირველად, ეს იყო მხოლოდ მცდელობა, გაეგო, რამდენად შეიძლებოდა ამ ტექნოლოგიების გამოყენება დიზაინში. დროთა განმავლობაში კი შეამჩნია, რომ AI ხელსაწყოები არა მხოლოდ ამარტივებდნენ მუშაობას, არამედ მნიშვნელოვნად აუმჯობესებდნენ შედეგებს და ტოვებდნენ დიდ დროს კრეატიული ფიქრისთვის. ხელოვნური ინტელექტი მან წარმატებით გამოიყენა ერთ-ერთ საინტერესო ქართულ პროექტზე მუშაობისას. ჯონიმ საქართველოს ფოსტისთვის Stable Diffusion-ის გამოყენებით შექმნა AI-ის მიერ დაგენერირებული პირველი საფოსტო მარკა საქართველოში. პროექტის სირთულე მდგომარეობდა იმაში, რომ საჭირო იყო უკვე არსებული ვიზუალების სინთეზი და რაღაც ახლის მიღება, რისი გაკეთებაც რთულია ბაზარზე არსებული ხელსაწყოებითაც კი. AI გრაფიკულ დიზაინში 8 ლექცია | 24 საათი | 4 კვირა იხილე სილაბუსი Reddit-ი ერთ-ერთი საუკეთესო ადგილია, სადაც AI ტექნოლოგიების შესახებ ვკითხულობ სიახლეებს და დისკუსიებს. იქიდან ხშირად ვიღებ მნიშვნელოვან ინფორმაციას, რომელიც მეხმარება, გავიგო, როგორ იყენებენ სხვები AI ტექნოლოგიებს და როგორ შეიძლება ეს მიდგომები ჩემს სამუშაო პროცესში გამოვიყენო. YouTube, Pinterest, Behance, Reddit - ეს იმ პლატფორმების ჩამონათვალია, რომლებსაც ჯონი შთაგონებისთვის მიმართავს. მისი აზრით, გარშემო უსაზღვრო რესურსები არსებობს, რის დანახვასაც ხანდახან ვერ ვახერხებთ. ინსპირაციის წყაროები კი უსაზღვროა, თუ მას სწორად ეძებ. მნიშვნელოვანია, რომ რეფერენსებს ეძებდე ყველგან, სადაც შესაძლებელია – იქნება ეს მუზეუმი, ბუნება, არქიტექტურა, თუ ყოველდღიური ცხოვრება. რატომ გახდა საჭირო AI-ის გამოყენება გრაფიკულ დიზაინში? როგორც ჯონი აღნიშნავს, გრაფიკული დიზაინერების საქმიანობაში AI-ის გამოყენების საჭიროება წარმოიშვა რამდენიმე ძირითადი მიზეზის გამო: დროის ეკონომია და ეფექტურობა: დიზაინის პროცესები ხშირად მოითხოვს დიდ დროსა და შრომას, განსაკუთრებით, დეტალური სამუშაოებისთვის. AI-ის ინსტრუმენტები ავტომატიზაციას უკეთებენ ამ პროცესებს, რაც დიზაინერებს საშუალებას აძლევს, დროისა და რესურსების ეკონომია გააკეთონ და უფრო ეფექტურად შეასრულონ დავალებები. ხარისხის გაუმჯობესება: AI-ის მეშვეობით შესაძლებელია ვიზუალური მასალების უფრო მაღალი ხარისხით შექმნა. AI ტექნოლოგიები უზრუნველყოფენ ზუსტი და დეტალური ნამუშევრების წარმოებას, რაც ზრდის დიზაინერების ნამუშევრების პროფესიონალიზმსა და ხარისხს. კრეატიულობის გაფართოება: AI-ის ინსტრუმენტები დიზაინერებს საშუალებას აძლევს, შექმნან ახალი და უნიკალური ვიზუალური იდეები, რომლებიც ტრადიციული მეთოდებით, შესაძლოა, ძალიან რთული ან შრომატევადი იყოს; განსაკუთრებით მაშინ, როდესაც ბრეინშტორმინგის პროცესში ხარ და გინდა დატესტო ყველა შესაძლო ვარიანტი. ეს ზრდის დიზაინერების შემოქმედებითობასა და ინოვაციურობას. შთაგონების წყარო: AI-ს შეუძლია შექმნას მრავალფეროვანი ვიზუალური კონტენტი, რომელიც დიზაინერებს აძლევს ინსპირაციასა და იდეებს ახალი პროექტებისთვის. ეს ტექნოლოგიები ხელს უწყობენ ახალი სტილებისა და ტექნიკების აღმოჩენას. უნდა გვახსოვდეს, რომ AI არის ხელსაწყო რომელიც ჩვენი იდეების გარეშე უბრალოდ ცარიელი კოდია. ამიტომაც უფრო მეტად მნიშვნელოვანია, რომ ისწავლო დიზაინის პრინციპები, მუშაობის მეთოდები და მათი სწორად შერჩევა. AI ხელსაწყოები გრაფიკულ დიზაინში Generative AI-ის სფეროში ერთ-ერთი წამყვანი ინსტრუმენტი Stable Diffusion-ია, რომელიც სხვადასხვა ფუნქციონალით გამოირჩევა. Stable Diffusion-ი საშუალებას იძლევა, რომ ვიზუალური გამოსახულებები და ნიმუშები შექმნა მაღალი ხარისხითა და დეტალებით. ასევე გქონდეს უსაზღვროდ დიდი კონტროლი ვიზუალზე, რის შესაძლებლობასაც არ გაძლევს სხვა AI ხელსაწყოები. Stable Diffusion-ს შეუძლია დაამუშაოს როგორც ფოტოები, ასევე გრაფიკული გამოსახულებები. იგი გამოირჩევა სწრაფი და ეფექტური ალგორითმებით, რაც პროცესის ავტომატიზაციასა და ოპტიმიზაციას უწყობს ხელს. Stable Diffusion-ის გამოყენების დაწყება შეიძლება უმჯობესი იყოს მისი ძირითადი ფუნქციების შესწავლითა და პრაქტიკული მაგალითებით. ამ ინსტრუმენტის ეფექტურად გამოყენებისათვის საჭიროა გააცნობიერო მისი ინტერფეისი და შესაძლებლობები. რადგანაც Stable Diffusion-ი მრავალფეროვანი და მოქნილი ინსტრუმენტია, შეგიძლია დაიწყო ძირითადი ფუნქციების, როგორიცაა გამოსახულებების გენერირება, ხარისხის გაზრდა, კონცეფციების შექმნა, მანიპულაცია და სხვა. AI ინსტრუმენტები დიზაინერებს აძლევენ შესაძლებლობას, სცადონ ახალი ტექნიკები და სტილები, რითაც მათი პროფესიული განვითარება და კრეატიულობის ხარისხი იზრდება. კოლაბორაციული შესაძლებლობების გამარტივებით AI ხელს უწყობს გუნდურ მუშაობას, რაც უფრო მრავალფეროვან და ინოვაციურ ნამუშევრებს ქმნის. ამგვარად, AI ხელსაწყოები არა მხოლოდ არ ზღუდავს, არამედ მნიშვნელოვნად აძლიერებს დიზაინერების შემოქმედებითობას, რაც მათ ნამუშევრებს უფრო მაღალ დონეზე აყენებს. AI ხელსაწყოები ნამდვილად ზრდის დიზაინერების შემოქმედებითობას. პირველ რიგში, ავტომატიზაციის საშუალებით ისინი ზოგავენ დროსა და რესურსებს, რაც დიზაინერებს შესაძლებლობას აძლევს, მეტი დრო და ენერგია მოახმარონ კრეატიულ პროცესებს. AI ტექნოლოგიები ასევე უზრუნველყოფენ ინსპირაციის წყაროს, აგენერირებენ უნიკალურ იდეებს და ხელს უწყობენ ახალი მიმართულებების აღმოჩენას. ეს ტექნოლოგიები რთული და კომპლექსური დავალებების შესრულებასაც აადვილებენ, რაც დიზაინერებს საშუალებას აძლევს, უფრო თამამი და ამბიციური პროექტები განახორციელონ. AI გრაფიკულ დიზაინში - კურსის შესახებ როგორც უკვე გითხარი, Commschool-ში ახალი კურსის აღმოჩენა შეგიძლია, რომელიც იქნება ერთგვარი გზამკვლევი გრაფიკული დიზაინერებისთვის, თუ როგორ გამოიყენონ AI მათ საქმიანობაში. ჯონის თქმით, კურსი იქნება საკმაოდ პრაქტიკული და ინტენსიური, რათა სტუდენტებმა მაქსიმალურად აითვისონ AI ტექნოლოგიების გამოყენების უნარები გრაფიკულ დიზაინში. პროგრამა მოიცავს როგორც თეორიულ, ასევე პრაქტიკულ ნაწილებს, რათა მონაწილეებმა შესწავლილი თეორიული საფუძვლები პრაქტიკულად გამოცადონ რეალურ პროექტებზე. კურსის ფარგლებში გაეცნობი ძირითად თეორიულ კონცეფციებს AI-ისა და გრაფიკული დიზაინის შესახებ. შეისწავლი AI ინსტრუმენტების მუშაობის პრინციპებს, მაგალითად, როგორ მუშაობს Stable Diffusion და როგორ შეგიძლია მისი გამოყენება დიზაინში. იმუშავებ რეალურ ბრიფებსა და პროექტებზე, რომლებიც მიმართულია სხვადასხვა დიზაინერული უნარ-ჩვევების განვითარებაზე. შექმნი სხვადასხვა ვიზუალურ მასალებს, რომლებიც შეიძლება იყოს პოსტერი, ლოგო, სოციალური მედიის პოსტები და ა.შ. თითოეული პროექტი შემუშავებული იქნება რეალური ბრიფის მიხედვით, რაც საშუალებას მოგცემს, უკეთ გაიგო, როგორ მუშაობს AI ინსტრუმენტები პრაქტიკულ გარემოში. ჩემი აზრით, კურსის დასრულების შემდეგ ამ ადამიანებს ექნებათ უნარი, დამოუკიდებლად გაიკვლიონ გზა AI სამყაროში; მარტივად შეძლებენ მოსაწყენი და განმეორებადი დავალებების შესრულებას, რის გამოც მეტი დრო დარჩებათ სწავლისთვისა და კრეატიული უნარ-ჩვევების გამომუშავებისთვის. აქვე გაგიზიარებ ჯონის მიერ რეკომენდებულ YouTube არხებს, სადაც საინტერესო ინფორმაციებს გაეცნობი ხელოვნური ინტელექტისა და გრაფიკული დიზაინის შესახებ: "Two Minute Papers" - წარმოადგენს AI-ისა და ტექნოლოგიების უახლეს კვლევებსა და მიღწევებს მარტივი და გასაგები ფორმატით; "The Futur" - ფოკუსირებულია დიზაინზე, მარკეტინგსა და კრეატიულობაზე და ხშირად განიხილავს AI-ის გამოყენებას ამ სფეროებში. თუკი გრაფიკული დიზაინის სფეროში მოღვაწეობ და შენს საქმიანობაში AI-ის დანერგვა გსურს, ეს კურსი შენთვისაა. აუცილებლად გამოიყენე ეს შესაძლებლობა და შემოგვიერთდი Commschool-ში! დარეგისტრირდი კურსზე
რა არის Stable Diffusion და როგორ გამოიყენება გრაფიკულ დიზაინში?
Stable Diffusion არის Stability AI-ის მიერ 2022 წელს შექმნილი ღრმა დასწავლის ინსტრუმენტი, რომელიც ტექსტს ფოტოსურათად გარდაქმნის. უფრო კონკრეტულად კი, იგი მომხმარებლის მიერ მიწოდებულ სურათის დეტალურ აღწერილობას აგენერირებს. მისი გამოყენება შესაძლებელია უკვე არსებული ფოტოსურათების გრაფიკული დამუშავებისთვისაც. ეს ინსტრუმენტი კი ყველასთვის ხელმისაწვდომია.ეს პროგრამა მუდმივად ვითარდება და მისი შესაძლებლობებიც უმჯობესდება - ტექსტის მიხედვით გენერირებული ფოტოსურათების უფრო და უფრო რეალისტური ხდება. ამ ბლოგში კი მოგიყვები, თუ როგორ მუშაობს Stable Diffusion, რა შესაძლებლობებს იძლევა იგი დიზაინერებისთვის და რა შეზღუდვები აქვს მას. Stable Diffusion-ის მნიშვნელობა Stable Diffusion არის საჯარო და ხელმისაწვდომი ნებისმიერი მსურველისათვის. მისი ჩამოტვირთვა და გამოყენება მარტივად შეგიძლია ამა თუ იმ მოწყობილობაზე. ამგვარად, აღარ არის საჭირო, დიდი ტექნოლოგიური პლატფორმების გამოყენება, რათა ჩაატარო ექსპერიმენტები და ხელოვნური ინტელექტის დახმარებით შექმნა ხელოვნების ნიმუში. როგორ მუშაობს Stable Diffusion? Stable Diffusion იყენებს კონვოლუციურ ავტომატური კოდირების ქსელს, რომელშიც ჩაშენებულია ტრანსფორმატორზე დაფუძნებული კოდირების სისტემა. ფოტოსურათებზე მანიპულაციების ჩატარება კი გაუსის ხმაურის გამოყენებით ხდება. გენერირების პროცესი კი ასე გამოიყურება: მშიფრავი იღებს X ფოტოსურათს და აკოდირებს მას ფარულ ვექტორად. შემდეგ მას ემატება გაუსის ხმაური, რის შედეგადაც იცვლება არსებული ვექტორი.შემდგომ მიმდინარეობს ვექტორის გაშიფვრა. გამშიფრავი ცდილობს, მოაშოროს გაუსის ხმაური და აღადგინოს თავდაპირველი X ფოტოსურათი. ტექსტის კოდირებისას პროგრამა მიწოდებულ ტექსტს გარდაქმნის ფარულ აღწერილობად, რაც შემდგომ ებმის ერთმანეთს და გარდაიქმნება შესაბამის განზომილებაში. შედეგად კი შესაძლებელი ხდება ტექსტზე დაყრდნობით რელევანტური ფოტოსურათის შექმნა. ნიმუშების შექმნის პროცესში ვექტორი კვებავს გამშიფრავი, რომელიც აშორებს ხმაურს თითოეულ მათგანს. ამგვარად კი იზრდება ფოტოსურათის ხარისხი და მისი რეზოლუცია 1024x1024 ხდება. რა შესაძლებლობები აქვს Stable Diffusion-ს? ამ პროგრამას შეუძლია ახალი ფოტოსურათების შექმნა მისთვის მიწოდებულ ტექსტზე დაყრდნობით. იგი მოიცავს აღწერილობას, თუ რა ელემენტებისგან უნდა შედგებოდეს ფოტოსურათი. ასევე შესაძლებელია უკვე არსებული ფოტოსურათების თავიდან შექმნა და აღწერილი ელემენტების დამატება. ამ პროცესს "გიდირებულ ფოტო სინთეზს" უწოდებენ. პროგრამა საშუალებას იძლევა, გააერთიანო ორი ან მეტი ფოტოსურათის ელემენტები ერთ ფოტოში. Stable Diffusion-ის გამოყენების მაგალითები მრავალმხრივი შესაძლებლობების გამო ამ პროგრამას არაერთ სფეროში შეხვდები:ციფრული მედია: სკეტჩების, ილუსტრაციებისა თუ storyboard-ების შესაქმნელად აქტიურად გამოიყენება. მისი საშუალებით შესაძლებელი ხდება ხარჯების შემცირება კონტენტის შექმნის პროცესში.პროდუქტის დიზაინი: მოდის დიზაინერები პროგრამას ახალი პრინტების, სილუეტებისა თუ ფერების ვარიაციების შესაქმნელად იყენებენ. ისინი აღწერენ წარმოსახვით პროდუქტს და ქმნიან მის 3D მოდელებს. ეს აჩქარებს იდეების ჩამოყალიბების ადრეულ ეტაპებს.მარკეტინგი და რეკლამირება: მარკეტერები პროგრამას პროდუქტის ფოტოსურათების, ცხოვრებისეული სცენებისა და სოციალური მედიის პოსტების შესაქმნელად იყენებენ. AI გენერირებული ფოტოები ამცირებენ ფოტოგადაღების ხარჯებს და უზრუნველყოფს უსაზღვრო კონტენტის წარმოებას.მეცნიერება და მედიცინა: მკვლევრები AI-ის აწვდიან ქიმიური ნაერთების, გენომების, მოლეკულებისა და დაავადებების დეტალურ აღწერას, რათა მონაცემებისა და მოდელების ვიზუალიზაცია შეძლონ. ეს კი ეხმარებათ ახალი სამეცნიერო დასკვნების აღმოჩენაში. მედიცინაში კი იყენებენ პაციენტის დაავადების ამოცნობასა და მისთვის მკურნალობის ეტაპების დაგეგმვაში. AI გრაფიკულ დიზაინში: ახალი კურსის შესახებ როგორც ხედავ, AI ხელსაწყოების გამოყენება მრავალმხრივ შესაძლებლობებს გთავაზობს. დიზაინის სფეროში კი იგი საშუალებას გაძლევს, უსაზღვრო ფანტაზიის გამოყენებით წარმოსახვაში არსებული იდეები რეალობად აქციო. იმისთვის, რომ AI ინსტრუმენტები შემოქმედებით პროცესში წარმატებით დანერგო, საჭიროა, იცოდე მისი ეფექტურად გამოყენება. AI გრაფიკულ დიზაინში 8 ლექცია | 24 საათი | 4 კვირა იხილე სილაბუსი სწორედ ამიტომ Commschool-ში ახალი კურსი შევიმუშავეთ - AI გრაფიკულ დიზაინში. ამ პროგრამის ფარგლებში შეისწავლი, თუ როგორ დაიმეგობრო AI და გამოიყენო იგი ვიზუალური ეფექტების შექმნაში. დაეუფლები Stable Diffusion-ის გამოყენებას სხვადასხვა პროექტისთვის და დანერგავ AI-ის შენს საქმიანობაში, რითაც შეძლებ შენი დიზაინის გაუმჯობესებას და ამავდროულად, დროისა და ენერგიის დაზოგვას. ამიტომ, გრაფიკულ დიზაინერებს ახალი და საინტერესო თავგადასავლებისთვის Commschool-ში გელოდებით! დარეგისტრირდი კურსზე და დაიწყე AI-ის გამოყენება უკეთესი შედეგების მისაღწევად. დარეგისტრირდი კურსზე
რა არის გრაფიკული დიზაინი?
გრაფიკული დიზაინი არის პროფესია, რომელიც ვიზუალურ გამოსახულებებს იყენებს იდეებისა და მთავარი გზავნილების სამიზნე აუდიტორიისთვის გადასაცემად. კომუნიკაციის ამ ფორმას ციფრულ ერაში დღეს ყველგან შეხვდები - ბილბორდებზე, პროდუქტების შეფუთვასა თუ მობილურ აპლიკაციებში. სხვადასხვა ხერხისა და პრინციპის გამოყენებით, გრაფიკულ გამოსახულებას შეუძლია ჩვენს წარმოდგენებზე, ემოციებსა და გადაწყვეტილებებზე დიდი გავლენა იქონიოს. კომპანიები სწორედ გრაფიკული დიზაინერების დახმარებით უკავშირდებიან მათ მომხმარებლებს. ტექსტის, დიზაინისა და ფოტოსურათების გამოყენებით მათ პროდუქციას არეკლამებენ და ყიდიან და ქმნიან ბრენდის იდენტობას. სხვა სიტყვებით რომ ვთქვათ - ეს სფერო ხელოვნებასა და ბიზნესს, კრეატიულ პროცესსა და კომერციულ მიზნებს აერთიანებს. თუკი გრაფიკული დიზაინი გაინტერესებს და გსურს, ამ მხრივ განვითარდე, სწორ ადგილას მოხვედი. წაიკითხე ბლოგი, სადაც უფრო დეტალურად მოგიყვები ამ მიმართულების შესახებ და გაგაცნობ იმ მრავალმხრივ კარიერულ შესაძლებლობებს, რომლებსაც ეს სფერო გთავაზობს. /*! elementor - v3.16.0 - 13-09-2023 */ .elementor-widget-divider{--divider-border-style:none;--divider-border-width:1px;--divider-color:#0c0d0e;--divider-icon-size:20px;--divider-element-spacing:10px;--divider-pattern-height:24px;--divider-pattern-size:20px;--divider-pattern-url:none;--divider-pattern-repeat:repeat-x}.elementor-widget-divider .elementor-divider{display:flex}.elementor-widget-divider .elementor-divider__text{font-size:15px;line-height:1;max-width:95%}.elementor-widget-divider .elementor-divider__element{margin:0 var(--divider-element-spacing);flex-shrink:0}.elementor-widget-divider .elementor-icon{font-size:var(--divider-icon-size)}.elementor-widget-divider .elementor-divider-separator{display:flex;margin:0;direction:ltr}.elementor-widget-divider--view-line_icon .elementor-divider-separator,.elementor-widget-divider--view-line_text .elementor-divider-separator{align-items:center}.elementor-widget-divider--view-line_icon .elementor-divider-separator:after,.elementor-widget-divider--view-line_icon .elementor-divider-separator:before,.elementor-widget-divider--view-line_text .elementor-divider-separator:after,.elementor-widget-divider--view-line_text .elementor-divider-separator:before{display:block;content:"";border-bottom:0;flex-grow:1;border-top:var(--divider-border-width) var(--divider-border-style) var(--divider-color)}.elementor-widget-divider--element-align-left .elementor-divider .elementor-divider-separator>.elementor-divider__svg:first-of-type{flex-grow:0;flex-shrink:100}.elementor-widget-divider--element-align-left .elementor-divider-separator:before{content:none}.elementor-widget-divider--element-align-left .elementor-divider__element{margin-left:0}.elementor-widget-divider--element-align-right .elementor-divider .elementor-divider-separator>.elementor-divider__svg:last-of-type{flex-grow:0;flex-shrink:100}.elementor-widget-divider--element-align-right .elementor-divider-separator:after{content:none}.elementor-widget-divider--element-align-right .elementor-divider__element{margin-right:0}.elementor-widget-divider:not(.elementor-widget-divider--view-line_text):not(.elementor-widget-divider--view-line_icon) .elementor-divider-separator{border-top:var(--divider-border-width) var(--divider-border-style) var(--divider-color)}.elementor-widget-divider--separator-type-pattern{--divider-border-style:none}.elementor-widget-divider--separator-type-pattern.elementor-widget-divider--view-line .elementor-divider-separator,.elementor-widget-divider--separator-type-pattern:not(.elementor-widget-divider--view-line) .elementor-divider-separator:after,.elementor-widget-divider--separator-type-pattern:not(.elementor-widget-divider--view-line) .elementor-divider-separator:before,.elementor-widget-divider--separator-type-pattern:not([class*=elementor-widget-divider--view]) .elementor-divider-separator{width:100%;min-height:var(--divider-pattern-height);-webkit-mask-size:var(--divider-pattern-size) 100%;mask-size:var(--divider-pattern-size) 100%;-webkit-mask-repeat:var(--divider-pattern-repeat);mask-repeat:var(--divider-pattern-repeat);background-color:var(--divider-color);-webkit-mask-image:var(--divider-pattern-url);mask-image:var(--divider-pattern-url)}.elementor-widget-divider--no-spacing{--divider-pattern-size:auto}.elementor-widget-divider--bg-round{--divider-pattern-repeat:round}.rtl .elementor-widget-divider .elementor-divider__text{direction:rtl}.e-con-inner>.elementor-widget-divider,.e-con>.elementor-widget-divider{width:var(--container-widget-width,100%);--flex-grow:var(--container-widget-flex-grow)} /*! elementor - v3.16.0 - 13-09-2023 */ .elementor-heading-title{padding:0;margin:0;line-height:1}.elementor-widget-heading .elementor-heading-title[class*=elementor-size-]>a{color:inherit;font-size:inherit;line-height:inherit}.elementor-widget-heading .elementor-heading-title.elementor-size-small{font-size:15px}.elementor-widget-heading .elementor-heading-title.elementor-size-medium{font-size:19px}.elementor-widget-heading .elementor-heading-title.elementor-size-large{font-size:29px}.elementor-widget-heading .elementor-heading-title.elementor-size-xl{font-size:39px}.elementor-widget-heading .elementor-heading-title.elementor-size-xxl{font-size:59px} რა ელემენტებისგან შედგება გრაფიკული დიზაინი? გრაფიკული დიზაინის ელემენტები და პრინციპები მოიცავს ხაზს, ფერს, ფიგურას, სივრცეს, აგებულებას, ტიპოგრაფიას, სკალას, დომინანტობასა და ბალანსს. მათი ერთიანობა ქმნის ვიზუალურად თვალშისაცემ და მიმზიდველ გამოსახულებას, რომელიც ეფექტურად გადმოსცემს მთავარ გზავნილს. ხაზი - თითქმის ყველა დიზაინის შემადგენელი ნაწილია და გვხვდება სხვადასხვა ფორმით: სწორი, მრუდე, გრძელი, მოკლე, ვიწრო, სქელი... იგი გეხმარება სივრცის დაყოფაში, ასევე კონკრეტული მიმართულებით ადამიანის ყურადღების მისაქცევად. ფერი - შეიძლება ითქვას, დიზაინის ყველაზე მნიშვნელოვანი და აშკარა, ყველაზე მარტივად შესამჩნევი ნაწილია. მას მაშინვე შეუძლია შთაბეჭდილების მოხდენა, რადგან ყველა ამჩნევს და აღიქვამს. ფერი შეიძლება გამოიყენო როგორც ფონად, ისე რომელიმე ელემენტში (ხაზი, ფიგურა, ტექსტი). იგი ქმნის ემოციასა და ხასიათს. მაგალითად, მწვანე ფერი ბუნებას უკავშირდება, ყვითელ ფერს კი დადებითი ემოციების აღძვრა შეუძლია. ფიგურა - ხაზების კომბინაცია, როგორებიცაა წრე, სამკუთხედი, კვადრატი, მართკუთხედი და სხვა აბსტრაქტული ფორმები. თითოეულ დიზაინში ერთ-ერთს მაინც შეხვდები. ფერების მსგავსად, ფიგურებიც სხვადასხვა ასოციაციებს იწვევენ ადამიანში. მაგალითად, წრე ერთიანობას გამოხატავს, კვადრატი კი - სტრუქტურას. ფიგურის ფერს, სტილს, ფონს, მოხაზულობას შეუძლია ადამიანის აღქმაზე გავლენის მოხდენა. სივრცე - თეთრ ან ნეგატიურ სივრცეს გრაფიკულ დიზაინში უწოდებენ ცარიელ ადგილს, რომელსაც ფიგურების ირგვლივ ან მათში ტოვებენ. მას დიდი მნიშვნელობა ენიჭება, რადგან იგი ადამიანის თვალისთვის ნამუშევრის აღქმას ამარტივებს და აუმჯობესებს. აგებულება (ტექსტურა) - დიზაინში უკვე ხშირად გამოიყენება სხვადასხვა მასალა: ქაღალდი, ქვა, ბეტონი, აგური, ქსოვილი. მათი მეშვეობით შეგიძლია შექმნა მრავალფეროვანი და საინტერესო სამგანზომილებიანი გამოსახულება. ტიპოგრაფია - ტექსტზე მუშაობისას გრაფიკულმა დიზაინერმა უნდა გაითვალისწინოს ორი ფაქტორი და მათ შორის არსებული მიმართება: რას ამბობს ტექსტი და როგორ გამოიყურება იგი. ტიპოგრაფია ტექსტის იმგვარად განლაგებაა, რომ ადვილად გასაგები, აღქმადი და მიმზიდველი იყოს. ამ შემთხვევაშიც, სხვადასხვა ფონტი განსხვავებულ ემოციებს აღძრავს. ამიტომ, საჭიროა მისი სწორად შერჩევა, რათა ძლიერი ვიზუალური ეფექტი იქონიოს მნახველზე. სკალა - გამოიყენება ვიზუალური იერარქიის შესაქმნელად, რაც უფრო დინამიკურს ხდის გამოსახულებას. მისი საშუალებით შეგიძლია მნიშვნელოვანი ინფორმაციის უფრო ნათლად გამოკვეთა და მათზე აქცენტის გაკეთება. დომინანტობა - დიზაინის რომელიმე ნაწილის გამოკვეთა. ამისთვის გამოიყენება კონტური, კონტრასტი, იზოლაცია და სხვა ტექნიკები. ბალანსი - დაბალანსებული დიზაინი სტაბილურობის შეგრძნებას ტოვებს, ხოლო დაუბალანსებელს შეიძლება დინამიკურობის ეფექტი ჰქონდეს. ბალანსის მიღწევა ფიგურების, ფერების, ხაზებისა და სხვა ელემენტების სწორი განლაგებით მიიღწევა. ჰარმონია - გრაფიკული დიზაინერის ერთ-ერთი მთავარი მიზანია. კარგი დიზაინი ნიშნავს იმას, რომ მისი შემადგენელი თითოეული ელემენტი ერთმანეთის შემავსებელია და ერთად ეფექტურად ასრულებენ თავიანთ დანიშნულებას. თუმცა, თუ ყველაფერი ერთმანეთის მსგავსია, დიზაინი შეიძლება მონოტონური და მოსაწყენი გამოვიდეს. ამის თავიდან ასარიდებლად, მნიშვნელოვანია ბალანსის დაცვა ჰარმონიასა და კონტრასტს შორის. რა სახის გრაფიკული დიზაინი არსებობს? არსებობს სხვადასხვა ტიპის გრაფიკული და UX დიზაინი და სპეციალიზაციები. თითოეული მათგანი განსხვავებულ ტექნიკებსა და უნარებს მოითხოვს. ვიზუალური იდენტობა (ბრენდინგი) - ეს მიმართულება მუშაობს ბრენდის ვიზუალურ მხარეზე. მისი მიზანია, კომპანიის იდენტობის გადმოცემა ფოტოსურათების, ფიგურებისა და ფერების გამოყენებით. ამ განხრით მომუშავე გრაფიკული დიზაინერები ქმნიან ლოგოებს, ტიპოგრაფიას, ფერების პალიტრას, სურათებს, რომლებიც გამოხატავენ ბრენდს. ასევე, შეიმუშავებენ მითითებებს, რეკომენდაციებს, რათა ყოველმხრივ დაცული იყოს იდენტობა მისი ნებისმიერი სახით გამოყენების შემთხვევაში. მარკეტინგი და რეკლამირება - გამოიყენება სერვისებისა და პროდუქტების გასაყიდად სხვადასხვა ტიპის რეკლამის შესაქმნელად. მაგალითად, პოსტერები, ბილბორდები, ფლაერები, კატალოგები, შეფუთვა თუ ციფრული რეკლამა (ვიდეორგოლი, სოციალური ქსელისთვის განკუთვნილი პოსტი). ამ მიმართულებით მომუშავე დიზაინერები ქმნიან გრაფიკას მარკეტინგული სტრატეგიებისა და კამპანიებისთვის. ქმნიან სამიზნე აუდიტორიისთვის განკუთვნილ დიზაინებს, ამიტომ, მათ კარგად უნდა ესმოდეთ, როგორ იყიდება პროდუქტი და როგორ მიიქციონ მომხმარებლების ყურადღება. ვებ-დიზაინი - ვებ-გვერდების დიზაინის, სტრუქტურის, სქემის დაგეგმვა და შექმნა. იგი ფოკუსირდება გარეგან მხარე და მომხმარებელთა გამოცდილებაზე (User Experience - UX). ვებ-დიზაინერები იყენებენ სხვადასხვა ვიზუალურ ელემენტს (ტექსტი, ფოტო, გრაფიკა, ვიდეო), რათა შექმნან მომხმარებლებისთვის მარტივად გამოსაყენებელი ვებ-გვერდები. ვებ-დიზაინი მჭიდრო კავშირშია UX და UI დიზაინთან. გამომცემლობა - ტიპოგრაფიისა და ხელოვნების ნიმუშების (ფოტოგრაფიიდან, ილუსტრაციებიდან, გრაფიკული ნამუშევრებიდან) შერჩევა გამოცემებისთვის. ამ განხრით მომუშავე გრაფიკული დიზაინერი მუშაობს წიგნების, გაზეთების, ჟურნალებისა და კატალოგების ვიზუალურ მხარეზე. მათ კარგად უნდა იცოდნენ ფერების ეფექტურად გამოყენება, ასევე, ბეჭდვითი საქმე და ციფრული გამოცემები. შეფუთვა - შეფუთვა არამარტო იცავს ნივთს, არამედ იგი მნიშვნელოვანი მარკეტინგული ხელსაწყოცაა. გრაფიკული დიზაინერები ქმნიან მოდელს და დასაბეჭდად გამზადებულ ფაილს. მათ კარგად უნდა იცოდნენ, როგორ მიმდინარეობს ბეჭდვის პროცესი, ინდუსტრიული დიზაინი და წარმოება. აქტიურად უნდა შეისწავლონ არსებული ტენდენციები, მათი კონკურენტების სტრატეგიები, რათა ამ მხრივ მომხმარებლებისთვის გამორჩეულები იყვნენ. Motion graphic design - ახალი მიმართულებაა გრაფიკულ დიზაინში, თუმცა სწრაფად მზარდი და მოთხოვნადი. იგი ქმნის მოძრავ გრაფიკას: ანიმაციას, ვიდეო თამაშებს, ტრეილერებს, ტიტრებს. გარემო, ინტერიერი - მულტიდისციპლინური მიმართულებაა, რომელიც აერთიანებს გრაფიკულ, არქიტექტურულ, ინდუსტრიულ, ინტერიერისა და ლანდშაფტის დიზაინს. იგი აკავშირებს ადამიანებს გარემოსთან. ზოგადად, ამ განხრით მომუშავე დიზაინერებს აქვთ გრაფიკული დიზაინისა და არქიტექტურის სფეროში ცოდნა და გამოცდილება. ისინი შეიძლება მუშაობდნენ საზოგადოებრივი ტრანსპორტირების სქემებზე, ნავიგაციაზე, სავაჭრო ქსელების ინტერიერზე, ოფისის მოწყობასა და ბრენდინგზე. ილუსტრაცია - გრაფიკული ხელოვანები ქმნიან ორიგინალურ ნამუშევრებს მედიისა და სხვადასხვა ტექნიკის გამოყენებით. უმეტესად მათ აქვთ ხატვის, ანიმაციის ან არქიტექტურის მიმართულებით სწავლის/მუშაობის გამოცდილება. ისინი თანამშრომლობენ მწერლებთან, რედაქტორებთან, მარკეტერებთან და სხვა სპეციალისტებთან. რა განსხვავებაა UX დიზაინსა და გრაფიკულ დიზაინს შორის? გრაფიკული დიზაინერი პროდუქტის გარეგან მხარეზე ზრუნავს, ხოლო UX დიზაინერი მომხმარებლების მიერ პროდუქტის გამოყენების გამოცდილებაზე ფოკუსირდება. მათ ბევრი საერთო ელემენტი აკავშირებთ, თუმცა არსებობს მნიშვნელოვანი განსხვავებებიც. გრაფიკული დიზაინის მიზანი ვიზუალურად მიმზიდველი პროდუქტების შექმნაა, რომლებიც გარკვეულ ინფორმაციასა და მოწოდებას შეიცავს. ის ფოკუსირებულია ბრენდინგზე, ტიპოგრაფიაზე, კომპოზიციაზე და მუშაობენ სხვადასხვა მარკეტინგულ მასალაზე (ლოგო, რეკლამა, ფლაერი, შეფუთვა, ანიმაცია). რაც შეეხება UX დიზაინს, ის მოიცავს გრაფიკულ დიზაინსაც, თუმცა იგი უშუალოდ საბოლოო პროდუქტზე მუშაობს. მისი მიზანი მომხმარებლის კმაყოფილების გაზრდაა პროდუქტის გამოყენების, ხელმისაწვდომობისა და მასთან ინტერაქციის გაუმჯობესების გზით. UX დიზაინერის საქმიანობა მოიცავს კვლევას, პროტოტიპების შექმნასა და დატესტვას. ამ ორი მიმართულების წარმომადგენლები ერთად მუშაობენ და ხშირად მსგავს დავალებებს ასრულებენ. ამიტომ, მარტივია პოზიციის ცვლილება და გრაფიკული დიზაინიდან UX დიზაინზე გადასვლა ან პირიქით, რადგან დიზაინერები ორივე საქმისთვის საჭირო უნარებს ფლობენ. რა უპირატესობები აქვს გრაფიკულ დიზაინს? კომპანიისთვის სასარგებლოა გრაფიკული დიზაინის მიმართულებაზე ზრუნვა სხვადასხვა მიზეზით: ბრენდის ცნობადობა - გრაფიკული დიზაინერი კომპანიას სწორი ლოგოს, ფოტოსურათების, გრაფიკის შექმნაში/არჩევაში ეხმარება. ეს უზრუნველყოფს ბრენდის ერთიანობას ყველანაირი მიმართულებით, სხვადასხვა არხებზე, რომლებსაც მომხმარებლებთან საურთიერთობოდ იყენებს. გაიხსენე რომელიმე წარმატებული კომპანია და დაფიქრდი, რამხელა როლს თამაშობს გრაფიკული დიზაინი მის ბრენდინგში. ვიზუალური კომუნიკაცია - გარდა ბრენდის იდენტობის შექმნისა, გრაფიკული დიზაინი მნიშვნელოვანი ხელსაწყოა მომხმარებლებთან საკომუნიკაციოდ. მხოლოდ ფოტოსურათს ან ტექსტს არ შეუძლია სათქმელის ისე ეფექტურად გადმოცემა, როგორც გრაფიკულ დიზაინს. ამიტომ, გრაფიკული დიზაინერი სწორედ იმ კრეატიული გზების ძიებაში ეხმარება კომპანიას, რომელთა დახმარებითაც შეძლებენ სამიზნე აუდიტორიისთვის მათთვის სასურველი ინფორმაციის გადაცემას. გაყიდვების ზრდა და კონკურენტული პოზიცია - კარგი გრაფიკული დიზაინი კომპანიას ბაზარზე უფრო ხილვადს ხდის. ეს კი გაყიდვების და შესაბამისად, შემოსავლის ზრდაში გამოიხატება. გრაფიკულ დიზაინს დიდი გავლენა აქვს მომხმარებლის ქცევაზე, ამიტომ, იგი ნამდვილად ეხმარება კომპანიას კომერციული მიზნების მიღწევაში. როგორც ხედავ, გრაფიკულ დიზაინერს ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი და საპასუხისმგებლო მოვალეობა აკისრია კომპანიის წარმატების საქმეში. თანაც, ამისთვის საკმაოდ კარგ ანაზღაურებასაც იღებენ. ამიტომ, თუ გაინტერესებს დიზაინის სფერო და გსურს 0-დან ისწავლო იგი, გირჩევ, რომ Graphic Design For Beginners-ის კურსზე შემოგვიერთდე. პროგრამა პრაქტიკაზე დაფუძნებულ სწავლების მეთოდებზეა აგებული. აქ ისწავლი დიზაინის ტექნიკურად, სტილისტურად და შინაარსობრივად გამართვას, ბრენდისთვის ვიზუალის შექმნას, დიზაინ-პროექტების სწორად დაგეგმვას. ხოლო თუკი კურსდამთავრებულებს შორის საუკეთესო ინდივიდუალურ პროექტს შექმნი, Commschool-ის პარტნიორ კომპანიაში გარანტირებულ სტაჟირებას გაივლი! ასე რომ, გაეცანი უფრო დეტალურად კურსის სილაბუსს და შემოგვიერთდი Commschool-ში! გაიგე მეტი კურსის შესახებ