ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

მაგდა ბობოხიძის ფინალური პროექტი - Motion Design-ის კურსდამთავრებული

blog-detail-img

მაგდა ბობოხიძე Commschool-ში გრაფიკულ დიზაინზე სწავლობდა, ახლა კი Motion Design-ის კიდევ ერთი კურსდამთავრებული გახდა, რომელმაც რეალური ბრიფების შესაბამისად, 30 წამიანი explainer ვიდეო შექმნა. მან ფინალური დავალება ტურისტულ სააგენტოს მოარგო:

“ტურისტული სააგენტოს ანიმაციის გაკეთება იმიტომ ვარჩიე, რომ ვიზუალის დანახვისას ჩემთვის ანიმაციები წარმოვიდგინე, რომლის გაკეთებაც მომინდა”. 

მაგდას თქმით, ფინალურ პროექტზე მუშაობამ დაანახა, რომ მას უკვე სრულყოფილი ანიმაციური ვიდეოს შექმნა შეუძლია:

“ის, რაც 2 თვის წინ წარმოუდგენლად მიმაჩნდა, დღეს რეალური გახდა”.

მაგდა თვლის, რომ კურსისგან მიღებულმა შედეგებმა მის მოლოდინებს გადააჭარბა და motion-ში გარკვეული უნარებიც განუვითარა:

“ფინალურზე მუშაობისას რეალურად დავინახე, რომ სრული ანიმაციური რგოლის აწყობა შემიძლია, რომელსაც ცხადია, დროთა განმავლობაში დახვეწა სჭირდება. სამომავლოდ, Motion Design-ის სფეროში მიღებული პრაქტიკული უნარების გარეშე, რაიმე ახალ პროექტს ვერც დავიწყებდი. კურსისგან იმაზე მეტი მივიღე, ვიდრე მოლოდინი მქონდა”.

როგორც მაგდა ამბობს, Commschool ის ადგილია, სადაც ცოდნის მიღება სრულყოფილად შეიძლება და რეკომენდაციას უწევს მას:

“ძალიან ბევრს ვურჩიე და ორი ადამიანი უკვე სწავლობს Commschool-ში. ჩემთვის კომფორტის, ხარისხიანი ცოდნის მიღების სივრცეა, რომლის წევრობა სასიამოვნოა”.

Commschool-ში სწავლა საინტერესოა და, ამავდროულად, სასარგებლო შედეგების მომტანი. 

საინტერესოა, რადგან სწავლება ძირითადად პრაქტიკაზეა ორიენტირებული, პროფესიონალი ლექტორების დახმარებით კი უმოკლეს დროში, სულ 16 ლექციაში, ე.ი. 48 საათში შეძლებ: ნებისმიერი სახის გრაფიკული გამოსახულების გაცოცხლებას; სარეკლამო რგოლების შექმნას; ვიდეო, ფოტო და აუდიო მასალასთან მუშაობას After Effects-ში, Motion-ის პროექტების სირთულისა და ბიუჯეტის განსაზღვრას; შეეჩვევი ორგანიზებულად მუშაობას; დამკვეთისგან მიღებული ბრიფის სწორად გააზრებას და სხვა მრავალს. კარგი ისაა, რომ თუ ნულიდან იწყებ, პრობლემა არ არის, წინაპირობა არ გჭირდება.

მნიშვნელოვანია ისიც, ყოველი წარმატებული კურსდამთავრებული ხდება სკოლის კლუბის წევრი, რომლებსაც Commschool ხელს შეუწყობს კარიერულ წინსვლაში, რაც ითვალისწინებს ექსკლუზიურ სამუშაო შეთავაზებებს, გარანტირებულ სტაჟირებებსა და კონსულტაციებს ისეთ პარტნიორ კომპანიებში, როგორიცაა: Holmes & Watson, ლიბერთი ბანკი, GPI ჰოლდინგი, Space, adjara sport, Omedia, Adjarabet, Aptos, JWT Metro, Redberry.

ასე რომ, თუ შენც გაინტერესებს Motion Design, შეგიძლია, ახლავე შემოგვიერთდე Commschool-ში! რეგისტრაცია უკვე დაწყებულია.


ავტორი: მარიამ ჯაფარიძე

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

საშუალო
1000₾
დიზაინის ტრადიციული მეთოდები შრომატევადია და დიდ დროის რესურსს მოითხოვს, რაც, ხშირ შემთხვევაში, ზღუდავს შემოქმედობითობას და მოსაწყენს ხდის დიზაინერის ყოველდღიურობას. თუმცა, გენერაციული AI არის ის რევოლუციური გადაწყვეტა, რაც საშუალებას მისცემს დიზაინერებს გადალახონ ამგვარი დაბრკოლებები და მეტიც  იყონ მეტად ეფექტურები ყოველდღიურ საქმიანობაში. კურსი დატვირთულია პრაქტიკული დავალებებით და ფინალური პროექტით, რაც  მოგცემს საშუალებას  დააგროვო პორტფოლიო და შეიძინო ცოდნა, რომელსაც  პრაქტიკაში გამოიყენებ
8 ლექცია
24 საათი
საშუალო
1250₾
Motion Design ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი და პოპულარული პროფესიაა მსოფლიოში, რომელიც აქტიურად გამოიყენება სარეკლამო რგოლებში, მუსიკალურ კლიპებში, სატელევიზიო შოუებსა თუ პრომო ვიდეოებში, მხატვრულ თუ დოკუმენტური ფილმებში. ასევე,  სოციალურ ქსელებში (ციფრული ბანერები, პოსტები, სთორი, ა.შ). კურსის განმავლობაში მთავარი აქცენტი გაკეთდება, არამხოლოდ After Effect-ის ტექნიკური ცოდნის მიღებაზე, არამედ ანიმაციის იმ პრინციპებზე, მეთოდებსა და ხელსაწყოებზე, რომლებსაც აქტიურად იყენებენ ამ სფეროში მომუშავე პროფესიონალები სხვადასხვა სირთულის პროექტის შესაქმნელად. Პროგრამა სრულად დაფუძნებულია პრაქტიკულ სამუშაოებზე, რომლის განმავლობაშიც სტუდენტებს შეეძლებათ სხვადასხვა ტიპის ანიმაციის შექმნა რეალური პროექტებიდან და ბრიფიდან გამომდინარე.  რაც ყველაზე მთავარია, მიიღებენ  ჯანსაღ კრიტიკასა და რჩევებს გაუმჯობესებისთვის.
15 ლექცია
45 საათი
ექსპერტი
1500₾
დიზაინის სფეროში ნიჭი და კრეატიული უნარები დღეს საკმარისი აღარ არის ფრილანს კარიერის დასაწყებად ან/და განსავითარებლად. რეალურად დაბრკოლებები მაშინ იწყება, როცა თითქოს ყველა საჭირო ტექნიკური უნარი გაქვს, მაგრამ არ იცი, როგორ შეადგინო ბიუჯეტი და თაიმლაინი, ააწყო პორტფოლიო, გქონდეს ინდივიდუალური ნიშა და რაც მთავარია, შეძლო ბაზარზე საკუთარი თავის სწორად პოზიციონირება. კონკურენცია ძალიან მაღალია, დამოუკიდებლად მუშაობა კი კიდევ უფრო რთული. ამ პირობებში საკმაოდ ბუნდოვანია ილუსტრატორის ანაზღაურების შესახებ ინფორმაციაც. Sense of (Freelance) Illustration-ის ქრეშ-კურსიც სწორედ ამ გამოწვევების დაძლევისთვის საჭირო გზამკვლევია, რომელიც წლების განმავლობაში მიღებულ ანანოს პირად გამოცდილებას ეფუძნება. კურსის ფარგლებში მონაწილეები გაივლიან ილუსტრაციის შექმნის სრულ ციკლს – ინსპირაციის პოვნის, ბრიფის ანალიზის, სკეჩების დახატვისა და დახვეწის ჩათვლით. რაც მთავარია, შეეძლებათ ბრიფზე დაყრდნობით იმუშაონ პროექტზე/სავარჯიშოებზე, რომლის პრაქტიკაში დანერგვაც დაეხმარებათ გადალახონ ცარიელი ფურცლის შიში. კურსს ფრილანს ილუსტრატორი, ანანო მიმინოშვილი გაუძღვება. მისი პორტფოლიო 200-მდე ფრილანს პროექტს და ისეთ კლიენტებს მოიცავს, როგორებიც არიან: The New York Times, Chanel, BAFTA, FILA, Adobe, Meta, Airbnb, The Washington Post, The New Yorker, The Hollywood Reporter და მრავალი სხვა. შეხვედრებს უმასპინძლებს სასტუმრო Stamba.
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება