ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

გრაფიკული დიზაინის კურსდამთავრებულის, სანდრო მათიაშვილის, ფინალური პროექტი

blog-detail-img

გრაფიკული დიზაინის კურსის ფარგლებში სტუდენტები პროექტის ტექნიკურად, სტილისტურად და შინაარსობრივად გამართვას სწავლობენ. პროგრამის განმავლობაში სხვადასხვა შინაარსის პრაქტიკული დავალებების გაკეთება უწევთ, საბოლოო ფინალური პროექტის ფარგლებში კი არსებული ბრენდის ვიზუალური იდენტობის განახლება ევალებათ.

ამჯერად, ჩვენი კურსდამთავრებულის, სანდრო მათიაშვილის, ფინალურ ნაშრომს წარმოგიდგენთ, რომელმაც პროექტისთვის დიოს ბრენდი აირჩია, შექმნა ლოგოს ახალებური კონცეფცია და ვიზუალური იდენტობა.

“დიო პირველი ქართული ბრენდია, რომელიც კარ-ფანჯრებს,  მზისგან დამცავ საჩრდილობელ სისტემებსა და სხვა მსგავს ინდუსტრიულ პროდუქტს აწარმოებს. კომპანია არის ამ ნიშის ლიდერი, თუმცა, ვფიქრობ, ბრენდის მოძველებული ვიზუალური სტილი და დაბალი ხარისხის ლოგო ნაკლებად კონკურენტუნარიანია ადგილობრივ ბაზარზე. ამიტომ, გადავწყვიტე კურსის შემაჯამებელი პროექტისთვის მემუშავა დიოს ბრენდინგზე.”– ამბობს სანდრო

“პრაქტიკულ დავალებებზე დაფუძნებული, ძალიან საინტერესო ფორმატის კურსია, რომელიც სრულად მოიცავს გრაფიკული დიზაინის საფუძვლებს” ღნიშნავს სანდრო.

გრაფიკული დიზაინის პროგრამაზე შეგიძლია ყველაფერი ისწავლო ნულიდან, კურსის წარმატებით დასრულების შემთხვევაში კი, შანსი გაქვს  გარანტირებული სტაჟირება გაიარო კრეატიულ სააგენტოებში Windfor’s-ში, Holmes & Watson-სა და JWT Metro-ში.

თუ პროგრამის სილაბუსი გაინტერესებს დააჭირე აქ. კურსი 1 დეკემბერს იწყება და  გაითვალისწინე, რომ კურსზე მოსახვედრად სულ უფრო ნაკლები დრო და თავისუფალი ადგილი რჩება.

გაუზიარე მეგობრებს
რელევანტური ბლოგები

შესაძლოა გაინტერესებდეს

საშუალო
1000₾
დიზაინის ტრადიციული მეთოდები შრომატევადია და დიდ დროის რესურსს მოითხოვს, რაც, ხშირ შემთხვევაში, ზღუდავს შემოქმედობითობას და მოსაწყენს ხდის დიზაინერის ყოველდღიურობას. თუმცა, გენერაციული AI არის ის რევოლუციური გადაწყვეტა, რაც საშუალებას მისცემს დიზაინერებს გადალახონ ამგვარი დაბრკოლებები და მეტიც  იყონ მეტად ეფექტურები ყოველდღიურ საქმიანობაში. კურსი დატვირთულია პრაქტიკული დავალებებით და ფინალური პროექტით, რაც  მოგცემს საშუალებას  დააგროვო პორტფოლიო და შეიძინო ცოდნა, რომელსაც  პრაქტიკაში გამოიყენებ
8 ლექცია
24 საათი
საშუალო
1250₾
Motion Design ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი და პოპულარული პროფესიაა მსოფლიოში, რომელიც აქტიურად გამოიყენება სარეკლამო რგოლებში, მუსიკალურ კლიპებში, სატელევიზიო შოუებსა თუ პრომო ვიდეოებში, მხატვრულ თუ დოკუმენტური ფილმებში. ასევე,  სოციალურ ქსელებში (ციფრული ბანერები, პოსტები, სთორი, ა.შ). კურსის განმავლობაში მთავარი აქცენტი გაკეთდება, არამხოლოდ After Effect-ის ტექნიკური ცოდნის მიღებაზე, არამედ ანიმაციის იმ პრინციპებზე, მეთოდებსა და ხელსაწყოებზე, რომლებსაც აქტიურად იყენებენ ამ სფეროში მომუშავე პროფესიონალები სხვადასხვა სირთულის პროექტის შესაქმნელად. Პროგრამა სრულად დაფუძნებულია პრაქტიკულ სამუშაოებზე, რომლის განმავლობაშიც სტუდენტებს შეეძლებათ სხვადასხვა ტიპის ანიმაციის შექმნა რეალური პროექტებიდან და ბრიფიდან გამომდინარე.  რაც ყველაზე მთავარია, მიიღებენ  ჯანსაღ კრიტიკასა და რჩევებს გაუმჯობესებისთვის.
15 ლექცია
45 საათი
ექსპერტი
1500₾
დიზაინის სფეროში ნიჭი და კრეატიული უნარები დღეს საკმარისი აღარ არის ფრილანს კარიერის დასაწყებად ან/და განსავითარებლად. რეალურად დაბრკოლებები მაშინ იწყება, როცა თითქოს ყველა საჭირო ტექნიკური უნარი გაქვს, მაგრამ არ იცი, როგორ შეადგინო ბიუჯეტი და თაიმლაინი, ააწყო პორტფოლიო, გქონდეს ინდივიდუალური ნიშა და რაც მთავარია, შეძლო ბაზარზე საკუთარი თავის სწორად პოზიციონირება. კონკურენცია ძალიან მაღალია, დამოუკიდებლად მუშაობა კი კიდევ უფრო რთული. ამ პირობებში საკმაოდ ბუნდოვანია ილუსტრატორის ანაზღაურების შესახებ ინფორმაციაც. Sense of (Freelance) Illustration-ის ქრეშ-კურსიც სწორედ ამ გამოწვევების დაძლევისთვის საჭირო გზამკვლევია, რომელიც წლების განმავლობაში მიღებულ ანანოს პირად გამოცდილებას ეფუძნება. კურსის ფარგლებში მონაწილეები გაივლიან ილუსტრაციის შექმნის სრულ ციკლს – ინსპირაციის პოვნის, ბრიფის ანალიზის, სკეჩების დახატვისა და დახვეწის ჩათვლით. რაც მთავარია, შეეძლებათ ბრიფზე დაყრდნობით იმუშაონ პროექტზე/სავარჯიშოებზე, რომლის პრაქტიკაში დანერგვაც დაეხმარებათ გადალახონ ცარიელი ფურცლის შიში. კურსს ფრილანს ილუსტრატორი, ანანო მიმინოშვილი გაუძღვება. მისი პორტფოლიო 200-მდე ფრილანს პროექტს და ისეთ კლიენტებს მოიცავს, როგორებიც არიან: The New York Times, Chanel, BAFTA, FILA, Adobe, Meta, Airbnb, The Washington Post, The New Yorker, The Hollywood Reporter და მრავალი სხვა. შეხვედრებს უმასპინძლებს სასტუმრო Stamba.
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება