ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

განახლებულ UX დიზაინის კურსზე მიღება დაიწყო!

blog-detail-img

ოდესმე გიფიქრიათ, როგორი იქნებოდა ციფრული პროდუქტები, თუ ისინი პრაქტიკული და  მარტივად გამოსაყენებელი არ იქნებოდა? მოუხერხებელ აპლიკაციებსა თუ პლატფორმებზე ხომ დროსაც არ ვხარჯავთ. მაშინვე ისეთი რესურსების ძებნას ვიწყებთ, რომლებიც მაქსიმალურადაა მორგებული ჩვენს მოთხოვნებს და საჭიროსთან ერთად, კომფორტულიცაა.

სინამდვილეში, ისეთი პლატფორმის შექმნა, რომელიც მომხმარებლის მიჩვევასა თუ სიყვარულს იწვევს, არც ისე მარტივია და UX დიზაინის ცოდნის გარეშე შეუძლებელიც კია. სწორედ ამიტომ, მისი სწავლა დღითიდღე უფრო მოთხოვნადი ხდება, პროფესია კი – მაღალაანაზღაურებადი.

UX დიზაინის შესწავლა თბილისის კომუნიკაციის სკოლის განახლებულ კურსზე უკვე შეგიძლიათ. პროგრამის ახალი სილაბუსი მთლიანად მორგებულია სტუდენტის მოთხოვნებსა და საჭიროებებს. 3-თვიანი კურსი მოიცავს როგორც ინდივიდუალურ, ისე ჯგუფურ პროქტებზე მუშაობას. დაემატა 6 ახალი ლექციაც, რამაც კიდევ უფრო სრულყოფილი გახადა პროგრამა.

https://www.facebook.com/2071136726529672/videos/192236035415091

კურსს თეა კობახიძე და მარიამ ქობულაძე წარუძღვებიან.  თეას ციფრულ პროდუქტებზე მუშაობის 8-წლიანი გამოცდილება აქვს. UX კვლევებით  გერმანიაში თვისებრივ მკვლევარად მუშაობის დროს დაინტერესდა. ის თიბისი ბანკის ციფრული პროდუქტის განვითარების მენეჯერი და მობაილბანკის გუნდის კაპიტანია (Product Owner). თეას ხელმძღვანელობით თიბისი მობაილ აპმა მსოფლიოში საუკეთესო მობაილბანკის ჯილდო მიიღო. მარიამი კი აგერ უკვე  7 წელია UX დიზაინის კუთხით აქტიურად მუშაობს. ამჟამად თიბისი ბანკში UX დიზაინერების ლიდერია, მანამდე კი TBC Pay ის პროდუქტის დიზაინერის ამპლუიდან მართავდა პროცესებს.

 კურსი UX პროცესების ძირითად კომპონენტებს და იმ თანამედროვე ინსტრუმენტების შესწავლას მოიცავს, რომელიც ინდუსტრიაში მუშაობს. ლექციების განმავლობაში UX-ის ისეთი თემები იქნება  განხილული, როგორიცაა – UX კვლევა, დიზაინი, პროტოტიპის შექმნის ინსტრუმენტები და ტექნიკები, მომხმარებლის ტესტირება და შედეგების გაზომვა.

პროგრამა გათვლილია დამწყები UX დიზაინერებისთვის, UI დიზაინერებისთვის, გრაფიკული დიზაინერებისთვის და ყველა იმ ადამიანისთვის, ვინც მონაწილეობს ციფრული პროდუქტის შექმნაში, უწევს ურთიერთობა პროდუქტის დაგეგმვასთან და UX დიზაინერებთან, განსაკუთრებით კი პროდუქტ მენეჯერებისთვის.

კურსის დასრულების შემდეგ კი კურსდამთავრებულებს შეეძლებათ ისეთი ციფრული პროდუქტის შექმნა, რომელიც მომხმარებლის ყოველდღიურობის გამარტივებისკენ იქნება მიმართული. შეეძლებათ UX პროცესის სრულად აღქმა – კვლევის ჩატარებიდან, პროტოტიპების შექმნამდე და გატესტვამდე. ექნებათ მკაფიოდ ჩამოყალიბებული შეხედულება, თუ როგორი უნდა იყოს კარგი  პროდუქტი და დაინახონ ის არა მხოლოდ თავისი თვალთახედვიდან, არამედ ბიზნესისა და მომხმარებლის კუთხიდანაც.

თბილისი კომუნიკაციის სკოლის UX დიზაინის პროგრამის კურსდამთავრებულები მის უპირატესობებზე საუბრობენ და რჩევებსაც ღიად გასცემენ:

“კომუნიკაციის სკოლის UX კურსი არის კარგი შესაძლებლობა დაინტერესებული ადამიანებისთვის გაიღრმავონ ცოდნა, გაეცნონ UX პროცესს, კვლევას და გაიღრმავონ ცოდნა, როგორც თეორიულად ასევე პრაქტიკული ლექციებით.”- თამარა კოლოტაური,  “აჭარაბეთის”  UI დიზაინერი

“თბილისის კომუნიკაციის სკოლაში UX დიზაინის კურსი დაგეხმარებათ გაიგოთ ამომწურავი ინფორმაცია UX რისერჩზე და შექმნათ პროექტი თავიდან ბოლომდე მისი ყველა ეტაპით. ლექტოროების გაზიარებული ცოდნა და რეალური მაგალითები მოგცემთ საშუალებას თავი აარიდოთ შეცდომებს მუშაობაში”- ეკატერინე შაფათავა, “სექტორის” გრაფიკული დიზაინერი 

“თუ UX დიზაინი არის ენა, რომლითაც ესაუბრები მომხმარებელს, comm school-ი არის საუკეთესო ადგილი, რომ ეგ ენა ისწავლო” – ოთარ მიქაძე, საქართველოს ბანკის გრაფიკული დიზანიერი

UX დიზაინის განახლებულ კურსზე მიღება უკვე დაიწყო. პროგრამაში მოსახვედრად კი სულ უფრო ნაკლები დრო და თავისუფალი ადგილი რჩება.

ავტორი: მარიამ ელიაშვილი

გაუზიარე მეგობრებს

შესაძლოა გაინტერესებდეს

საშუალო
1000₾
დიზაინის ტრადიციული მეთოდები შრომატევადია და დიდ დროის რესურსს მოითხოვს, რაც, ხშირ შემთხვევაში, ზღუდავს შემოქმედობითობას და მოსაწყენს ხდის დიზაინერის ყოველდღიურობას. თუმცა, გენერაციული AI არის ის რევოლუციური გადაწყვეტა, რაც საშუალებას მისცემს დიზაინერებს გადალახონ ამგვარი დაბრკოლებები და მეტიც  იყონ მეტად ეფექტურები ყოველდღიურ საქმიანობაში. კურსი დატვირთულია პრაქტიკული დავალებებით და ფინალური პროექტით, რაც  მოგცემს საშუალებას  დააგროვო პორტფოლიო და შეიძინო ცოდნა, რომელსაც  პრაქტიკაში გამოიყენებ
8 ლექცია
24 საათი
საშუალო
1250₾
Motion Design ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი და პოპულარული პროფესიაა მსოფლიოში, რომელიც აქტიურად გამოიყენება სარეკლამო რგოლებში, მუსიკალურ კლიპებში, სატელევიზიო შოუებსა თუ პრომო ვიდეოებში, მხატვრულ თუ დოკუმენტური ფილმებში. ასევე,  სოციალურ ქსელებში (ციფრული ბანერები, პოსტები, სთორი, ა.შ). კურსის განმავლობაში მთავარი აქცენტი გაკეთდება, არამხოლოდ After Effect-ის ტექნიკური ცოდნის მიღებაზე, არამედ ანიმაციის იმ პრინციპებზე, მეთოდებსა და ხელსაწყოებზე, რომლებსაც აქტიურად იყენებენ ამ სფეროში მომუშავე პროფესიონალები სხვადასხვა სირთულის პროექტის შესაქმნელად. Პროგრამა სრულად დაფუძნებულია პრაქტიკულ სამუშაოებზე, რომლის განმავლობაშიც სტუდენტებს შეეძლებათ სხვადასხვა ტიპის ანიმაციის შექმნა რეალური პროექტებიდან და ბრიფიდან გამომდინარე.  რაც ყველაზე მთავარია, მიიღებენ  ჯანსაღ კრიტიკასა და რჩევებს გაუმჯობესებისთვის.
15 ლექცია
45 საათი
ექსპერტი
1500₾
დიზაინის სფეროში ნიჭი და კრეატიული უნარები დღეს საკმარისი აღარ არის ფრილანს კარიერის დასაწყებად ან/და განსავითარებლად. რეალურად დაბრკოლებები მაშინ იწყება, როცა თითქოს ყველა საჭირო ტექნიკური უნარი გაქვს, მაგრამ არ იცი, როგორ შეადგინო ბიუჯეტი და თაიმლაინი, ააწყო პორტფოლიო, გქონდეს ინდივიდუალური ნიშა და რაც მთავარია, შეძლო ბაზარზე საკუთარი თავის სწორად პოზიციონირება. კონკურენცია ძალიან მაღალია, დამოუკიდებლად მუშაობა კი კიდევ უფრო რთული. ამ პირობებში საკმაოდ ბუნდოვანია ილუსტრატორის ანაზღაურების შესახებ ინფორმაციაც. Sense of (Freelance) Illustration-ის ქრეშ-კურსიც სწორედ ამ გამოწვევების დაძლევისთვის საჭირო გზამკვლევია, რომელიც წლების განმავლობაში მიღებულ ანანოს პირად გამოცდილებას ეფუძნება. კურსის ფარგლებში მონაწილეები გაივლიან ილუსტრაციის შექმნის სრულ ციკლს – ინსპირაციის პოვნის, ბრიფის ანალიზის, სკეჩების დახატვისა და დახვეწის ჩათვლით. რაც მთავარია, შეეძლებათ ბრიფზე დაყრდნობით იმუშაონ პროექტზე/სავარჯიშოებზე, რომლის პრაქტიკაში დანერგვაც დაეხმარებათ გადალახონ ცარიელი ფურცლის შიში. კურსს ფრილანს ილუსტრატორი, ანანო მიმინოშვილი გაუძღვება. მისი პორტფოლიო 200-მდე ფრილანს პროექტს და ისეთ კლიენტებს მოიცავს, როგორებიც არიან: The New York Times, Chanel, BAFTA, FILA, Adobe, Meta, Airbnb, The Washington Post, The New Yorker, The Hollywood Reporter და მრავალი სხვა. შეხვედრებს უმასპინძლებს სასტუმრო Stamba.
4 ლექცია
20 საათი

ჯერ კიდევ არ იცი რომელი პროფესია შეგეფერება?

შეავსე ქვიზი და მიიღე პერსონალიზებული რეკომენდაციები კარიერულ გზასთან დაკავშირებით

დაწყება