ძველ ვერსიაზე გადასასვლელად დააჭირე აქ

Data-Driven მარკეტინგი

  • 5.0 შეფასება

  • 14 ლექცია

  • 42 საათი

  • 7 კვირა

ციფრულ სივრცეში მომხმარებლის ნებისმიერი ქცევა მონაცემია, მისი სწორად გამოყენების უნარი კი – კონკურენტებზე უპირატესობის მოპოვების უმთავრესი საშუალება, რადგან ის გვეხმარება, მივიღოთ ჭკვიანური გადაწყვეტილებები, დაფუძნებული ფაქტებზე და არა ვარაუდებზე.

ტრადიციული მარკეტინგული მიდგომებისგან განსხვავებით, მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი გეხმარება, უკეთ შეიცნო შენი მომხმარებლები, შეისწავლო მათი ქცევები, ესაუბრო მათთვისვე რელევანტური კომუნიკაციით, საჭიროებებზე დაყრდნობით განსაზღვრო, სად და როგორ „დახვდე“ მათ და გაზომო მარკეტინგული აქტივობების შედეგიანობა. 

კურსის განმავლობაში დეტალურად გავივლით მონაცემთა ანალიტიკას, მომხმარებელთა სეგმენტაციას, ატრიბუციის მოდელირებას, მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის და ბიუჯეტის შემუშავებას, სტრატეგიისა და ტაქტიკების შეფასებას, და სხვა.

კურსის დასრულების შემდეგ შეგეძლება

დამატებითი უნარები: ROI, Meta, Google ads, Display 360.

  • მონაცემების ინტერპრეტაცია სწორი დასკვნების გამოსატანად;

  • მონაცემების გამოყენება მარკეტინგული სტრატეგიებისა და ტაქტიკების შემუშავებისას;

  • ბიუჯეტის ოპტიმიზაცია და მარკეტინგული პროცესების უფრო ეფექტურად წარმართვა;

  • პერსონალიზებული მარკეტინგული კომუნიკაცია და ეფექტური საკომუნიკაციო არხების შერჩევა;

  • მარკეტინგული კამპანიების ROI-ს გაზომვა და ოპტიმიზაცია;

  • კონკურენტებზე დაკვირვება და ანალიზი;

  • მონაცემების დამუშავების სხვადასხვა ხელსაწყოების გამოყენება უკეთესი ვიზუალიზაციისთვის;

  • ეფექტური კომუნიკაცია და კოლაბორაცია ანალიტიკოსების, დეველოპერების და ორგანიზაციის სხვა გუნდებთან ერთად მარკეტინგული მიზნების უკეთ მისაღწევად.

2 სექტემბერი 1400₾

ორშ-ხუთშ 19:30-22:30

თებერვალი 1400₾

ორშ-ოთხშ 19:30-22:30

გადაანაწილე გადასახადი
TBC განვადება
BOG განვადება

ვისთვის არის კურსი

მარკეტერებისთვის

კურსი განკუთვნილია მარკეტერებისთვის ან მარკეტინგის დარგში განათლების მქონე ადამიანებისთვის, რომლებიც ფლობენ საბაზისო ცოდნას ციფრულ მარკეტინგში; მარკეტინგის კონსულტანტებისთვის, ვისაც სურს, გააფართოვოს უნარები და შესთავაზოს მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგული სერვისები კლიენტებს.

მარკეტინგის აღმასრულებელი მენეჯერებისთვის

მარკეტინგის აღმასრულებელი მენეჯერი, ვისაც სურს გამოიყენოს მონაცემები უკეთესი გადაწყვეტილებების მისაღებად და ბიზნესის ზრდისთვის; ასევე დაფუძნებელი თუ აღმასრულებელი მენეჯერი, ვისაც სურს, გაზარდოს საკუთარი ბიზნესი ძალიან სწრაფად და ეფექტურად, ციფრული არხების გამოყენებით;

ციფრული, სოც.მედია და კონტენტ მარკეტერებისთვის

ციფრული, სოც.მედია და კონტენტ მარკეტერისთვის, ვისაც სურს კონტენტის, კამპანიების ოპტიმიზაცია;ელექტრონული კომერციის მენეჯერისთვის, ვისთვისაც მნიშვნელოვანია გაყიდვების გაზრდა ეფექტური მარკეტინგის საშუალებით;

პროგრამა მოიცავს

კურსდამთავრებულთა კლუბი

ფინალური გამოცდის წარმატებით ჩაბარების შემთხვევაში, კურსდამთავრებული ავტომატურად ირიცხება Alumni Club-ში, შემდეგ კი იღებს ექსკლუზიურ შემოთავაზებებს ჩვენი პარტნიორი კომპანიებიდან.

პრაქტიკული პროექტები

პრაქტიკაზე დაფუძნებულ სწავლება, რაშიც იგულისხმება დავალებები / სავარჯიშოები და ინდივიდუალური პროექტი.

ორენოვანი სერტიფიკატი

კურსის წარმატებით დასრულების შემდეგ სტუდენტი მიიღებს ორენოვან სერტიფიკატს.

კურსდამთავრებულები

5.0 Rate

სილაბუსი

რას ნიშნავს მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგი
Როგორ გამოვიყენოთ data-driven მარკეტინგის უპირატესობები კომპანიის სწრაფი ზრდისთვის
მონაცემების როლი მარკეტინგში
Როგორ იქმნება მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგული სტრატეგია
სხვადასხვა ტიპის მონაცემები
მონაცემთა ციფრული წყაროები და შეგროვების მეთოდები
Cookies
CRM მონაცემები
მომხმარებლის კვლევა, მომხმარებლის უკუკავშირის შეგროვება
Საჯარო და პრივატული/ფასიანი მონაცემების წყაროები
მონაცემების მართვა და ხარისხის კონტროლი
მონაცემების ანალიზის ხელსაწყოები
მონაცემების ვიზუალიზაცია და პრეზენტაცია
ბაზრის ზომა, ბაზრის ზომის შეფასება
TAM SAM SOM - Total Addressable Market, Serviceable Available Market, Serviceable Obtainable Market
კონკურენტების ანალიზი - რა საზომებს უნდა მივაქციოთ ყურადღება
კონკურენციის მატრიცა
კონკურენტების მარკეტინგული აქტივობების ანალიზი
სეგმენტაციის მნიშვნელოვნება
სეგმენტაციის ტიპები და მიდგომები
დემოგრაფიული, ქცევითი, ღირებულებაზე დაფუძნებული, LTV სეგმენტაცია
სეგმენტები თარგეთირებისთვის - გავიდეთ დიდ აუდიტორიაზე, ვაკეთოთ მიკრო-სეგმენტებზე კამპანიები, თუ ორივე ერთად?
ტიპური მომხმარებლის პერსონის შექმნა
სოციალური მედია პლატფორმების და მათი შესაძლებლობების მიმოხილვა
Community Management
ინფლუენსერ მარკეტინგი - როგორ შევაფასოთ ინფლუენსერების სარგებლიანობა?
ინფლუენსერ მარკეტინგის მონეტიზაციის სტრატეგიები - როგორ გამოვიყენოთ კონტენტ კრეატორები კომერციული მიზნებისთვის
აუდიტორიასთან კომუნიკაცია - მომხმარებლის მხარდაჭერის გუნდი - ინფორმაციის შეგროვების პირველწყარო
Სოციალური მედიის მონიტორინგი, Social Listening
რეკლამა სოციალურ მედიაში

აარჩიე შენთვის სასურველი დრო

ლექტორები

გიორგი ბერეჩიკიძე

Data Driven Marketing

გიორგი ბერეჩიკიძე

Data Driven Marketing

გიორგის 10 წლიანი გამოცდილება აქვს ციფრულ მარკეტინგში, ციფრულ ანალიტიკასა და ციფრული პროექტების მართვაში, ბოლო რამდენიმე წელი აღმასრულებელ პოზიციებზე. მას უმუშავია ციფრული პროდუქტების, ორგანიზაციული დიჯიტალიზაციის და ციფრული მარკეტინგის კონსულტანტად და ტრენერად სხვადასხვა საერთაშორისო ორგანიზაციის პროექტებში, როგორიცაა UNDP BIOFIN, PMCG, EBRD, USAID Zrda activity in Georgia. 2021 წლიდან გიორგი შეუერთდა ქართული e-commerce სტარტაპის, VELI.store-ის გუნდს, როგორც ციფრული მარკეტინგის ხელმძღვანელი და აქტიურად არის ჩართული კომპანიის ზრდისთვის საჭირო უმნიშვნელოვანეს პროცესებში.

Linkedin

ხშირად დასმული კითხვები კურსის შესახებ

A: გსურთ მიიღოთ მარკეტინგული გადაწყვეტილებები არა ინტუიციით, არამედ მონაცემებზე დაყრდნობით? Data-Driven მარკეტინგის კურსი გასწავლით, როგორ გააანალიზოთ მომხმარებელთა ქცევა, გაზარდოთ კონვერსია და მიიღოთ მაქსიმალური ROI თქვენი მარკეტინგული აქტივობებიდან. ეს არის მომავლის პროფესია, სადაც ანალიტიკური აზროვნება ერწყმის მარკეტინგულ სტრატეგიებს.
A: წარმოიდგინეთ, რომ ზუსტად იცით რომელი მარკეტინგული არხი მუშაობს საუკეთესოდ, როგორ იქცევა თქვენი სამიზნე აუდიტორია და რა გავლენას ახდენს თითოეული კამპანია გაყიდვებზე. Data-Driven მარკეტინგის კურსზე თქვენ ისწავლით როგორ გამოიყენოთ Google Analytics, დაგეგმოთ A/B ტესტები და მიიღოთ გადაწყვეტილებები რეალურ მონაცემებზე დაყრდნობით. ეს არის უნარები, რომლებიც დღეს ყველა კომპანიას სჭირდება.

Your search Digital Designer did not match any documents

ვერ მიიღე შენთვის საინტერესო ინფორმაცია?

ჩაეწერე უფასო კონსულტაციაზე

შესაძლოა გაინტერესებდეს

რელევანტური რესურსები

იხილე სრულად